![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zag vanmiddag in Brussel: controleurs kwamen op tram.
Gelukkig was het mooi weer en ging ik lekker te voet. Wat later veel sirene's, politie en mivb auto's met norse boze gezichten erin. Toen kwam, sloompjes, tram aansloffen. Trieste chauffeur zat achter een ingeslagen ruitje tram vooruit te werken in drukke straat. Tegengehouden door sirene wagens, en chauffeur mocht achterin gaan zitten, vervangen door jongere, meer wakkere en alerte vervangchauffeur. Ik stond er zo bij te kijken ![]() Chauffeur had blijkbaar te maken gehad met ¨geweld* van al dan niet ¨jonge¨ passagiers agressie. Niet leuk. Wat gaan we hieraan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De knoet erover!
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Allochtone tramchauffeurs inzetten in wijken die al grotendeels allochtoon zijn. Zoals men nu al bij de Lijn doet.
Op die manier vermijd je dat soort problemen. We kunnen toch geen politiestaat gaan creëren omdat enkele jongeren zich misdragen? Wat die jongeren missen is opvoeding, en blanken zijn blijkbaar niet in staat om autoriteit over jonge allochtone adolescenten uit te oefenen. Laat het dan over aan mensen die ze wél respecteren. Met allochtonen vanaf ca. 30 heb je toch nooit problemen, dus dat gedrag groeit er eigenlijk vanzelf uit. Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 1 april 2009 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen dat hij er op kickt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Tja, die heeft daar echt geen goede ervaringen mee met allochtonen in het algemeen. Zijn afkeer was zo groot geworden dat die bij de politie gegaan is in Brussel. Nu zijn de rollen omgedraaid en maakt hij jacht op hun.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zoals u het beschrijft is het niet duidelijk wie de jager en wie de prooi is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Er zijn no-go zones in Brussel waar agenten niet meer mogen patrouilleren omdat de allochtonen het bekijken als een provocatie en het vaak leidt tot gewelddadige confrontaties. Om die buurten te zuiveren zou de politie al een grootscheepse razzia moeten houden, eventueel samen met het leger. Ze hebben dat veel te lang uitgesteld en dan heeft men dat niet meer onder controle.
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 april 2009 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Bron?
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() 't Is algemeen bekend, maar toch wordt er niets aangedaan!
Nog even en we kunnen met zijn allen verplicht naar de moskee lopen.
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Joh. Dat bedoel ik juist niét. De chauffeur die vuist+venstertje in gezicht had gekregen was van donker Afrikaanse afkomst. Zoals bv Congo. Hij werd wel vervangen door een Marokkaanse chauffeur, zodat hij ergens achterin kon gaan zitten en bijkomen van de schrik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ja ach, dan moeten die racisten maar niet zomaar Check Points gaan opzetten en controles doen zoals die stoute bus- en tramcontroleurs. Wat denken die wél! Worden die arme slachtoffers eerst verplicht kaartjes te tonen, en als ze die niet hebben een Ausweiss te laten zien, en als ook d�*t niet klopt dan moeten ze mee naar het fascistische onderdrukkerskantoor! Pure onderdrukking - w�*t? Bezétting is het! Geen wonder dat ze met z'n allen gazaatje gaan spelen dan, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houzee! dat is nu precies wat je niet moet doen! Je moet juist geen allochtone chauffeurs inzetten in wijken waar problemen zijn met agressie van allochtonen want zo versterk je het idee dat je jezelf als "allochtoon" kunt permitteren gezag wel van " je eigen groep" te accepteren; maar niet van wie niet tot die groep behoort.
Dat is discriminatie van de bovenste plank, daaraan toegeven is negatief gedrag belonen door in de waanzin mee te gaan! Wat je moet doen is eenvoudig, agressie tegenover mensen in openbare dienst moet je heel streng bestraffen en indien dit gebeurt omdat iemand" geen allochtoon " is onmidddellijk een klacht wegens rascisme aan de broek; een multiculturele samenleving betekent dat Wim Mohammed respecteert en accepteert; het omgekeerde mogen we dan ook verwachten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Straffeloosheid is nu het dringendste probleem. Dat hebben Marokkaanse vrouwen me zelf verteld, dat dat er hier veel te zacht aan toe gaat met krimi's, die zich aangemoedigd voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier: Polly. Heb het zelf gezien, miel. De chauffeur was van Afrikaanse afkomst. En nee, niet het noorden. Hier: Polly. Heb het zelf gezien, miel. De chauffeur was van Afrikaanse afkomst. En nee, niet een Marokkaan. Ik dacht dat je het zo bedoelde! Blijkbaar misverstandje!
![]() |