![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Waar gaat het heen met de wereld? Eerst werden Joden voortdurend zwart gemaakt. De haat tegen de Joden culmineerde en resulteerde uiteindelijk in de Holocaust. Denk na, dames en heren. Haat heeft geen einde. Heb uw buren lief, ook al zijn ze anders dan U. We moeten leren elkaar te accepteren. Helaas hebben velen van jullie niets van het verleden geleerd. Er is geen verschil tussen de haat van die tijd en van deze tijd. De haat kent vele gezichten. Laat jezelf niet meeslepen door haat. haathaathaathaathaathaathaa.... Vernietig de haat in je hart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de topic had beter "Eerst de joden, nu moslims en de joden" geweest denk ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() [size=6]geen geweld prediken op het forum, aub[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens geloof ik niet dat alleen Joden en Moslims slachtoffer zijn van vooroordelen maar evenzeer andere groepen (Christenen bv., zie Nigeria, Sudan, Indonesië, Pakistan, enz.). Het probleem zit hem niet in de religie's, maar in het fanatisme van sommige gelovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, Darwins uitspraken zijn grof, maar ik sta erachter als het op [size=6]ECHTE MOSLIMS[/size] aankomt, die gekken die de Koran als enige onveranderlijke, en totaal te volgen waanzin als pure waarheid aanvaarden.
Hypocrieten en misdadigers die zichzelf achter een geloof verstoppen, die moeten maar met de normale middelen gestraft worden.
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Dus er zijn zo'n 1 miljoen echte moslims op de wereld? Of wacht, als je enkel de gewelddadige eruit pikt, misschien zo'n paar honder duizend. De andere 1,4 miljard, dat zijn geen echt moslims. Je bent hilarisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Oh ja, nog iets voor de "alwetende" maddox hier. Om moslim te zijn volstaat het om te geloven en uit te spreken dat God de enige God is en dat Mohammed zijn laatste gezant is. Niet meer of niet minder dan dat. Ga dat maar eens na. En kom dan nog eens je bullshit verkondigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]er is geen kots smily[/size]
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kitten, een echte moslim die leeft de Koran, die ademt de Koran, en wijkt er geen haarbreed van af, of moet ik zeggen vliegeveugel.
Die 5 individuen([size=2]kunnen er ook 6 zijn[/size]) die zijn zo extreem dat ze niet kunnen leven op deze aardkloot. Al de rest pikken alleen de stukken uit de koran die hun uitkomen-of geloven hun al dan niet eerlijke Iman-, en gebruiken dat om hun daden mee goed te praten.Ik noem dus, jawel +/- 99.999%, van de Moslims hypocriet. Evenals 99.999% van de Christenen en Joden. En neen, ik ben geen korangeleerde, maar de stukken([size=1]zowat alles[/size]) die ik ervan gelezen heb, en geprobeerd heb te interpreteren op zowel de zeer menselijke als de kompleet machtswellustige manier geven zoals de tegenhangers in het oude en nieuwe testament vrij spel aan de hardste brullers. Oftewel Kitten, ik denk van mezelf gematigd te zijn. En geef iedereen de kans zichzelf te bewijzen als persoon, niet als stuk vlees, een onderdeel van een kolonie.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
WIJ (de witten) moeten weer leren uit het verleden... Als U dit zegt, dan bedoelt U eigenlijk dat wij (de witten) de racisten en genocideplegers zijn, die nu een ander slachtoffer gekozen hebben... Dat de haat tegenover de moslims een gevolg is van de ronduit vijandige houding van de moslims tegenover het Westen, daar wordt gemakshalve weer aan voorbij gegaan... Het past niet in de slachtofferrol, dewelke de moslims zichzelf wensen aan te meten. U vergeet ook gemakshalve het openlijke anti-semitisme dat inherent ingebakken zit in de moslims. Wederom zou het de slachtofferrol schade kunnen toebrengen... Een holocaust tegen de moslims zal er hopelijk niet komen, maar als ie er toch komt zal het een gevolg zijn van het gedrag van de moslims tegenover het Westen. Dat de moslims eerst maar eens de haat in hun harten doden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Ter info, misschien weet niet iedereen wat dat woord eigenlijk betekent...
http://www.bartleby.com/61/34/H0243400.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Binnen 500 jaar zitten de moslims nog steeds van 'smorgens tot 'savonds in die achterlijke koranboekskes te lezen, en hebben de moslimvrouwen ook nog steeds een uitermate spannend sociaal leven vanachter een zwart gordijn, terwijl het westen misschien al jaren mars gekoloniseerd heeft en België eindelijk nog eens het Eurosong heeft gewonnen, da's het verschil ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Gewoon ter info: de meeste moslims zijn ook "witten".
![]() Djeezes. Gore racisten (in de echte zin van het woord) hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kitten, ik veroordeel niemand wegens zijn ras.
En naar wat ik hier lees zijn het alleen extreem idioten die dat doen. Ik veroordeel wel op gedrag, al dan niet binnen de wetten van het gebied waar ik ben. 't is simpel, zoals het oude spreekwoord zegt, "when in Rome, do like the Romans". Ik ga niet beginnen schreeuwen dat een steniging onrechtvaardig is, als ik in bv Soedan rondcross. Of als ik betrapt zou worden op "alternative sexspelletjes" in bepaalde staten van de VS, dan moet ik ook niet verwachten dat ik een voorkeursbehandeling ga krijgen. En dat extrapolerend naar anderen toe... vrijheid stopt waar die van een ander begint. gelukkig dat ik in België woon. Oftewel, noem iedereen racist.. maar da's even kortzichtig als iedereen lief te noemen.