![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ik verwacht dat het tot een botsing komt met de Islam. | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 81,82% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Van langer hoe meer heb ik het gevoel dat de oorlog die in het Midden-Oosten
woed tegen de extremisten een doodlopend straatje is. Er is geen echte oplossing hoe bekamp je moslim-extremisten??? Hoe verander je een cultuur met kogels of het grote geweld? Hoe gaat het verder met de Islamitisering van Europa? De toenadering van Turkije tot Europa of tot volwaardig lidmaatschap. Verder ook nog het aantal toenames van Moskeeën in Europa? Ik heb er absoluut geen goed oog op. Het zal tot een confrontatie leiden zonder weerga op lange termijn. Omdat de beide culturen niet naar elkaar toegroeien. Hun waarden zijn absoluut niet te verzoenen met de onze daarvoor zijn de kloven te diep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Waar heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten ? Die botsing is al volop aan de gang !
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Heb nog geen oorlog gezien in Europa althans in de trend zoals in Irak, Afghanistan enz... De vraag is zal de vrije Westerse Democrasie kunnen standhouden?
Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 13 april 2009 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Dan heb je waarschijnlijk ook gemist hoe Denemarken gebrand heeft, hoe Parijs gebrand heeft,.... Dat, mijn beste, is oorlog.
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dat is wat de US ook over Vietnam zegden in 1965...
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En minder financiële en materiële steun aan extremisten (Saudi Arabië) zou ook al helpen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 april 2009 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of hoe moet ik me dat voorstellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De extermisten gaan dan minder kunnen profiteren van "verzuurden" wiens huis aan puin geschoten of gebombardeerd is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De extremisten zullen dan geen bommen meer gooien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ja geantwoord omdat het vrije westen dat ontdaan is van godsdienstonozelheid niet samengaat met moslims, omdat die nog zover niet zijn en blijkbaar dat persé zo willen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Minimum 1.700.000 burgerslachtoffers in Irak, wie weet hoeveel in Afghanistan?
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 april 2009 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen de gebraden kippen in de mond van de gemiddelde irakees kwamen vliegen. in de jaren 80-90 was dat. peis en vree. Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 april 2009 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een oorlog heeft geen zin tenzij je het overwicht haalt.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 13 april 2009 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Echt, geloof je?
http://cursor.org/stories/civpertons.htm http://deoxy.org/wc/wc-myth.htm Citaat:
The Effects of the First Gulf War on Iraq Moet je eens zoeken achter "depleted uranium ammunition effects" Laatst gewijzigd door filosoof : 13 april 2009 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() trouwens dat zijn minimum 1 700 000 nieuwe plaatsen vrij voor verpestende vernieuwers die europa niet islam vriendelijk genoeg vinden ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over een half miljoen gestorven kinderen onder 5 jaar. http://www.youtube.com/watch?v=inwma...eature=related http://www.truveo.com/Madeleine-Albr...n/id/197174597 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 april 2009 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() de irakezen maken mekaar af.
Moest de US zich niet opofferen om tussen de strijdende partijen te gaan staan, het was ginder al heel stil geworden. voor mijn part een hoge muur er rond bouwen Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 april 2009 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, 15-jarige islamstrijders die op de troepen van de geallieerden schieten met AK-47 en dan door een Garrett buiten strijd gesteld worden, worden in de statistieken ook meegeteld als "kind" Net als de kinderen van onder de 12 die ze daar gebruiken om de hoofden van "misdadigers" af te snijden. Make your bed, lie in it.
![]() |