Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2009, 01:51   #1
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard Mijn Restaurant: Ontslagen ober dient klacht in tegen chef Claudio Dell'Anno

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...estaurant.aspx

Onze Claudio gaat uit de bocht, dronken van zelfverklaard 'ondernemerschap'. Of wanneer onbeschofte arrogantie alweer eens met leiderschap wordt verward.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Goldband : 13 april 2009 om 01:56.
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 02:02   #2
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Ober heeft geen poot om op te staan.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 02:16   #3
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Ober heeft geen poot om op te staan.
Op welke poot zou hij dan moeten staan?

Die Claudio maakt zich belachelijk in de clipjes die ik op internet gezien heb, en toont enkel zijn compleet gebrek aan personeelsmanagement.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 02:30   #4
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Op welke poot zou hij dan moeten staan?

Die Claudio maakt zich belachelijk in de clipjes die ik op internet gezien heb, en toont enkel zijn compleet gebrek aan personeelsmanagement.
Dat is het probleem van Claudio.

Maar de ober is ontslagen op een geldige manier.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 08:25   #5
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Goh, wat een gedoe. De horeca-vakbond maakt zich flink belachelijk. Het ontslag mocht iets beleefder, da's waar, maar om nu te zeggen dat het zo buiten alle proporties was, is ook niet terecht.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 08:36   #6
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die hype rond 'Mijn Restaurant' begint mij stilaan geweldig de keel uit te hangen. Je kunt tegenwoordig niet meer op straat komen of op je werk binnenstappen of de mensen zijn over dat TV-programma bezig. Op de duur zou je je haast verplicht gaan voelen om ook te gaan kijken opdat je zou kunnen meepraten, want anders hoor je er niet meer bij. 'Brood en spelen', amai...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 08:53   #7
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Die hype rond 'Mijn Restaurant' begint mij stilaan geweldig de keel uit te hangen. Je kunt tegenwoordig niet meer op straat komen of op je werk binnenstappen of de mensen zijn over dat TV-programma bezig. Op de duur zou je je haast verplicht gaan voelen om ook te gaan kijken opdat je zou kunnen meepraten, want anders hoor je er niet meer bij. 'Brood en spelen', amai...
Ik kijk niet naar die voorverpakte drek. En ik heb er dan ook helemaal geen probleem mee om "er niet bij te horen".

Als iedereen collectief besluit een lobotomie te laten uitvoeren voel ik me niet geroepen om mee te doen.

Dit geldt voor alle "reality"shows die tegenwoordig het scherm vervuilen.
Oud 13 april 2009, 09:02   #8
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Eigenlijk is "Mijn restaurant" net één van de (iets) betere, pseudo-reality-tv-programma's.

Het is geen uitlachprogramma zoals andere programma's met beauty, nerd of temptation in de titel.
Oud 13 april 2009, 09:10   #9
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Die ober heeft overschot van gelijk dat hij klacht heeft ingediend. Hopelijk volgt een fikse veroordeling van dat Italiaans krielhaantje. Zo behandel je geen personeel, een ontslag dient op een deftige manier te gebeuren.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 09:12   #10
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Goh, wat een gedoe. De horeca-vakbond maakt zich flink belachelijk. Het ontslag mocht iets beleefder, da's waar, maar om nu te zeggen dat het zo buiten alle proporties was, is ook niet terecht.

Dat was het zeer zeker wel. Die zot van een Claudio heeft zelfs voor de camera strafbare zaken gedaan. In feite kan indien aan d eklacht gevolg wordt gegeven, men niet anders dan tot een veroordeling te komen.
Oud 13 april 2009, 09:16   #11
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Dat was het zeer zeker wel. Die zot van een Claudio heeft zelfs voor de camera strafbare zaken gedaan. In feite kan indien aan d eklacht gevolg wordt gegeven, men niet anders dan tot een veroordeling te komen.
Storm in een glas water.
Oud 13 april 2009, 09:26   #12
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Storm in een glas water.
Niks van. Ondernemers en zelfstandigen moeten eens leren het arbeidsrecht te respecteren in plaats van zich in de 21ste eeuw nog als een baron Woeste te gedragen.
Oud 13 april 2009, 09:27   #13
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Niks van. Ondernemers en zelfstandigen moeten eens leren het arbeidsrecht te respecteren in plaats van zich in de 21ste eeuw nog als een baron Woeste te gedragen.
Vergeet vooral niet te overdrijven he.
Oud 13 april 2009, 09:48   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Leiding geven is niet eenvoudig.
Je hebt daar veel mensenkennis voor nodig.
Oud 14 april 2009, 00:06   #15
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Vooral jammer dat die ober ervoor koos om braaf naar zijn baasje te luisteren. Op zich begrijp ik dat wel (met camera's in de buurt maak je je al snel belachelijk èn je wil elders nog werk vinden). Maar toch is het jammer. Die Claudio verdiende een lesje.
Oud 14 april 2009, 05:38   #16
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
Vooral jammer dat die ober ervoor koos om braaf naar zijn baasje te luisteren. Op zich begrijp ik dat wel (met camera's in de buurt maak je je al snel belachelijk èn je wil elders nog werk vinden). Maar toch is het jammer. Die Claudio verdiende een lesje.

Hij heeft correct gehandeld, steeds beleefd, al had hij het recht om te weigeren zijn rugzak te tonen. Maar dat zou hem verdacht gemaakt hebben door de smeerlapperijen van die Claudio. Net zoals hij nu gelijk heeft die lul een aanklacht aan z'n been te lappen. Het buikgevoel zegt daarentegen idd dat hij dat Italiaans dreumesje beter achter z'n toog had geklopt.
Oud 14 april 2009, 07:05   #17
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

dat roepen, ok, dat ga je nog vinden, zeker in de horeca. maar dat fouilleren van de rugzak? ver over en vooral illegaal. spijtig voor hem dat er camera's opstonden, maar die ober zou wel eens gelijk kunnen krijgen.
Oud 14 april 2009, 09:29   #18
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat roepen, ok, dat ga je nog vinden, zeker in de horeca. maar dat fouilleren van de rugzak? ver over en vooral illegaal.
...en compleet begrijpbaar. 'Illegaal'; who the hell cares? 't is horeca, he.

Die kerel heeft vrijwillig zijn rugzak afgegeven ter inspectie. 'k betwijfe het of die een poot heeft om op te staan.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2009, 09:32   #19
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
...en compleet begrijpbaar. 'Illegaal'; who the hell cares? 't is horeca, he.

Die kerel heeft vrijwillig zijn rugzak afgegeven ter inspectie. 'k betwijfe het of die een poot heeft om op te staan.
bof, beelden kunnen natuurlijk altijd bedriegen, maar volledig "vrijwillig" leek me dat toch niet. alleen al het vragen mag niet hé, laat staan eisen.

maar het is wel zo dat het serieus opgeblazen wordt, blijkbaar is er niets anders interessant in de wereld.......

het zou wel kunnen dat ze hierdoor wat stemmen verliezen, maar ach, het is maar een spel hoor.
Oud 14 april 2009, 09:34   #20
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
bof, beelden kunnen natuurlijk altijd bedriegen, maar volledig "vrijwillig" leek me dat toch niet. alleen al het vragen mag niet hé, laat staan eisen.
En toch zal dat beoordeeld moeten worden als vrijwillig. Hij was op dat moment al ontslagen en geeft dan toch zijn rugzak af? Tjah.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be