![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het,mijn verhaal zal weer niet gelooft worden,maar hier toch het verhaal
Ik werk in en RVT waar een klooster is aangebonden Dus hebben wij refters waar normaal 4 mensen per tafel zitten te eten Aan één van die tafels zitten één broeder en één Pater ,dus die zitten met twee aan één tafel Gisteren was het goede vrijdag,en 's middags zat de broeder en de pater ruzie te maken dat het niet schoon meer was,ik als verzorgende er tussen gekomen met de vraag of zij geloving waren,en de goede vrijdag als hoogdag zagen,en antwoord bleef uit ..... Wat denken jullie hiervan?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 april 2009 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Er van uitgaande dat je dit op een serene manier deed, en dus niet gewoon om te treiteren, vind ik dat een mooie daad.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd dit kwam uit het diepste van mijn hart,ook ik ben echt wel gelovig,ik laat dit niet altijd zien
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even uit nieuwsgierigheid, waar ging die ruzie over?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Ander zij::jij bent en ongeschoolde Ik moest lachen om eerlijk te zijn nu ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iets banaals dus. Kan gebeuren.