![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik moest mijn vriendinnetje naar huis voeren.
Probleem was: -Ik reed met mijn reservebrommer -Ik heb daar geen rijbewijs voor, die brommer is klasse B (ik heb geen autorijbewijs). Ik haal 50 per uur er mee. -Mijn papieren, dat is gewoon een kaartje van de garagist met het chassisnummer op. Ik weet niet of dit voldoende wettelijk is. -Mijn verzekeringspapieren vermelden niet het juiste merk en type van brommer -ik had maar één helm. Ik zet mijn vriendin vanachter op mijn brommer, een gedateerd fox'je die niet echt gemaakt is voor 2 personen. Uit hoffelijkheid geef ik haar mijn helm. Ik voelde me als een halve Italiaan en voerde haar met plezier door de stad, ik zonder helm, de wind door mijn haren. De flikken houden mij tegen, vragen niet eens mijn papieren, en werpen mij toe: "jongen, het is veel romantischer als je hand in hand met je vriendinnetje door 't stad wandelt". Respect voor de Gentse politie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Respect voor corruptie, het kan verkeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat heeft dat met corruptie te maken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Doe jij het dan eens, rijdt eens met een brommer zonder enige papieren die in orde zijn en zonder helm. Laat je eens tegenhouden door de politie.
We zullen eens zien ofdat je dezelfde behandeling krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, paracelcus geniet van een andere status als wij? en hoe weet jij dat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Als ik hem goed begrijp doet hij daar een tiental overtredingen die door de flikken weggelachen worden, zie jij het anders dan? Doen de flikken dat bij iedereen die de wet aan zijn laars lapt? Ja of nee? Als het antwoord nee is dan heeft hij een andere status. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() De flikken hebben volgens mij steeds meer een "prioriteiten-lijst" in hun achterhoofd. Al was het maar om de publieke opinie ("Federale Politie" is òòk een merk
![]() Ze snappen dat het voeren van eendjes (verboden!) anders moet aangepakt worden dan een groepsverkrachting (ook verboden). Tenminste, die ervaring heb ik de laatste jaren met de flikken.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 14 april 2009 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Verkrachten is verboden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jaren her, zat ik kot in Gent. Ge weet hoe studenten zijn, dat rijdt met een fiets die niet in orde is. Allé, mijn lichten brandden niet.
Flik: stoppen! ik stap af. Flik: ge weet dat ge niet zonder licht moogt rijden ik: mmmmmm F: en wat gaat ge nu doen? ikke: verder te voet... F: zeker? Ikke (kom ik er hier goedkoop vanaf?) jajajajajajaja! F; en achter het hoekske terug op uwe fiets springen zeker? ikke: neeneeneeneeneeneenee! F: zeker van? ikkke: jajajajajajaja! F: en helemaal te voet naar huis? ikke: jajajajajaja! F: allé dan. Maar opdat ik ook zeker zou zijn, moogt ge uw banden plat zettten echt gebeurd!
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 april 2009 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() alleen voor blanken.
Allé, volgens Circe, polly Correct, On line, Smiley , TypeO en hun vriendjes.
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() dan mag de politie van Leuven eens op stage gaan in Gent. nondedoeme dat zijn hier een bende geldpersende fascistische klootzakken!
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben nen braven hé. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in dit kutdorp zag ik eens een twintigtal agenten, sommigen met zware BMW-motoren in een donkere hoek van de weg staan en duidelijk op de loer voor iets of iemand.
Bankoverval, gewapenden criminelen ontsnapt uit de bajes ? Inval van het Belgische leger ? Nee, kinderen die geen licht op hun fiets hadden kregen een vette bon. Ook zij die wel licht hadden, maar waarvan de achterlichtjes niet aan de EU-richtlijnen voldeden kregen een bon. Ondertussen reden de tieners af en aan op hun opgevoerde scooters, ja zelfs vrachtwagens met gifafval reden gewoon keihard voorbij.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flikken zijn ok...
![]() Dat ik da nog moet lezen hier ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|