![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() [quote]
Onze millenniumwisseling viel in 2000, maar volgens de Joodse kalender was het toen 5760, volgens de Hindoe-kalender 2457 en volgens de Islamitische kalender was het 1421. Dat heeft alles te maken met het begin van de jaartelling, oftewel het "nulpunt". Ons nieuwe jaar begint op 1 januari, maar dat is zeker niet overal ter wereld zo. Bij ons begint het "nulpunt" in het geboortejaar van Christus. In de Iislam wordt de Hidjra (emigratie van de profeet Mohammed) als uitgangspunt voor de jaartelling genomen. De gasten zitten dus nog in begin 1400... Dat verklaart veel. Wij stonden toen ook aan 't begin van de inquisitie, dacht ik. En d�*�*rmee dat de Joden zo kort zijn tegen die Arabieren, die hebben het al veel beter door dan wij, die staan al 3000jaar verder! ![]() Wel spijtig dat ze over onze hedendaagse technologie kunnen beschikken om hun inquisitie uit te voeren...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Anderzijds, maken de moslims in het jaar 1425 al vliegtuigen, auto's, pc's, mooie technologie enzoverder mee.
Wat maakte jullie mee in het jaar 1425? ![]() Om eventjes aan te tonen hoe debiel je wel kan zijn om verschillende datums te vergelijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En waarom zijn ze zo achter op onze scholen als ze toch zo slim zijn die moslimkes
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Beer schreef :
Citaat:
1. De meesten zijn inderdaad niet bijster intelligent; 2. De overgrote meerderheid is niet van het 'werkzame' type. Natuurlijk is er nog een derde reden, hun uitleg : 3. Discriminatie !
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben hun partijtje MDP gedoopt : Moslim Democratische Partij. Ze weten dus blijkbaar ook wel dat Democratiche Moslim Partij een andere afkorting heeft.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Je mag natuurlijk van en ander gedacht zijn, maar ikzelf heb nooit de moete gedaan en de tijd genomen om mij te verdiepen in enige religieuse literatuur of godsdienstplicht. Mijn tijd en moeite is gegaan naar het snappen van hoe de dingen echt werken, en ik kom daarbij steeds tijd te kort. Ik veronderstel dat ik daarmee niet de enige ben.
Misschien ligt daar het verschil in technologische ontwikkeling tussen religieus gefundeerde maatschappijen en niet-religieuze.
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'vliegtuigen', prachtig he!? Zèker als je ze in torens met daarin enkele duizenden christenen kan vlammen!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() hehe
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() [quote="TypO"]
Citaat:
![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Verklaar mij dan es hoe vreemdelingen als ik erin slagen onderscheiding te halen op d'unief terwijl veel Belgische medestudenten erbij stonden en ernaar keken...
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ibeke, slagen op de Unif heeft niks te maken met afkomst, maar met inzet.En het is duidelijk dat "allochtone" jonge vrouwen meer inzet vertonen dan hun mannelijke variantes.
Op school zitten brengt geen BMW of Merceded aan de deur he.Toch niet op korte termijn. En langs de andere kant, als het komt op Noord Afrikaanse collega's op de werkvloer.Ik ken 2 types. Zij die alles geven, en zij die alles "nemen" Type 1 is zeldzaam, maar het zijn wel goeie collega's. Type 2 is het type dat de slechte naam verspreid.En de meeste personeelsdiensten en verantwoordelijken binnen firma's "racistisch" maakt. En als we gaan kijken naar wat de moslims uit zandbakkiestan toedragen aan de moderne maatschappij. In het begin hebben ze wat Griekse kennis bijgehouden en gebruikt.Maar daarna is er een stagnatie opgetreden, die nu pas terug een beetje doorbroken word, maar dan negatief.De inkomsten uit olie worden gebruikt ter verheerlijking van enkele families.En de verworven kennis en materialen in een streven , een volgen van een boek dat 1400 jaar onveranderlijk zou moeten zijn. Uitvindingen die de Homo Sapiens Sapiens maken tot wat ie is, de heerser en vernieler der biosfeer, potentieël Homo Sapiens Nausipaca, komen uit allerlei hoeken, maar niet uit de Islam gedomineerde gebieden. Ik hoop dat dit snel veranderd, maar ben bang van niet.
![]() |
#17 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lol ![]() Jij moet echt wel gaan voor Mr. Retard 2004... Dit is echt wel de idiootste redenering die ik ooit iemand heb horen uitkramen. Is dit om te lachen of ben jij nu echt zo dom. Je kan natuurlijk je logica omdraaien en zeggen dat wij westerlingen inferieur zijn aan hindoes, joden, chinezen en bijna alle andere volkeren op deze planeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan er iemand mij cijfers geven die aantonen dat Vlaams Blokkers verdraagzame mensen zijn? Kan er iemand mij cijfers geven die aantonen dat de Vlaamse Cultuur bestaat en enig belang heeft? Kan er iemand mij cijfers geven die aantonen dat God wel of niet bestaat? Kan er iemand mij cijfers geven die aantonen dat mijn scheten stinken? Oh AUB geef ons toch cijfers, want zonder cijfers kan illwill niet redeneren! |
||
![]() |
![]() |