![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs uit nen ouwe portemonnee opgevist;
1 flyer/kalender van den Biebob uit 1991 met onder andere; zat 26 jan Bietop100 met 10 gratis bakken bier zat 27 jan Unusual ( ![]() vrij 8 feb 2 gratis vaten en 6 bakken Hoegie van Monique en Walter zon 10 feb Bieboy 91 begin 20u30 inkom 60fr en onderaan de vermelding; 5 jaar Biebob Duidelijk een zwaar gegeerd collectors item. Vrij goede staat, incl. de obligatoire talloze vouwlijnen, de gerafelde kanten en de vergeelde bovenkant die flyers uit dat tijdperk typeren. Bieden begint bij 1,99 euro Bied nu! >> Start veiling do 16 april 13u20 Einde veiling do 23 april 23u58 Verzendkosten Belgie; 1,5 euro Verzendkosten Nederland; 3,5 euro Object wordt stevig en waterdicht verpakt. Geen Paypal. Voor alle duidelijkheid, die cheer staat niet op de flyer eh. Dat betreft pure nostalgische redactionele vrijheid. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op donderdag 16 april voegde de verkoper volgende informatie toe;
don 7 feb; The Accused (USA) inkom 300 begin 20u30 Laatste europees optreden (!!)
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unusual! Ik heb die gasten hun demo zelfs nog ergens liggen, geloof ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikke ook maar vraag me niet waar ik die nu ergens moet gaan zoeken...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet ineens weer waar de mijne ligt: bij mijn vader ergens in een berghok op zolder. Ik moet als dit weekend op bezoek ga daar maar eens wat gaan rondneuzen tussen het stof, denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Collectie Handelsplaten
Bestemming Kerk Genre 1. Klassieke muziek Herkomst 1. Belgie Decennium compositie 93 Editiedatum 1931 Overige titel 1. Slechts een geloof wil ik belyden Titel 1. Liederen voor Vlaanderen en Groot-Nederland Titel 2. Een volk een naam Componist 1. Clercq, Rene de Tekstschrijver 1. Clercq, Rene de Opgenomen in bundel 1. Liederen voor Vlaanderen en Groot-Nederland 1. Tiel Grote of Sint Maartens Kerk Uitvoerende 1. Uitvoerende Derksen, Dennis Instrument zang Stemsoort jongensalt 2. Uitvoerende Dienst, Gerben van Instrument zang Stemsoort jongenssopraan 3. Uitvoerende Postuma, Luthine Instrument zang Stemsoort sopraan 4. Uitvoerende Heuvel, Margje van den Instrument zang Stemsoort alt 5. Uitvoerende Vaal, Jeroen de Instrument zang Stemsoort tenor 6. Uitvoerende Iperen, Wilbert van Instrument zang Stemsoort bariton 7. Uitvoerende Vis, Pieter Instrument zang Stemsoort bas-bariton 8. Uitvoerende Velpen, Ko van der Instrument piano 9. Uitvoerende Mans, Martin Instrument orgel 10. Uitvoerende Vis, Pieter Functie dirigent Wijze van uitvoeren 1. 73
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 april 2009 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() finntroll + amoral + naglfar 01/05/2005 @ biebob.
met toen nog wilska als zanger bij finntroll, nu NOOIT meer te zien. kopies aan 5 euro 't stuk. |
![]() |
![]() |