![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
John Crombez (sp.a) (13 t.e.m. 19 april) Met een opvallende titel op de affiche "Als u niets van de sp.a wil horen, luister dan even". is de toon gezet. sp.a heeft heel wat in te halen, als we de peilingen mogen geloven. John Crombez is econoom, gewezen kabinetchef van Johan Vande Lanotte en lijsttrekker voor de sp.a in West-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte,
Zijn u en uw partij van plan om de onderwijshervormingen, doorgevoerd door enkele ongure elementen binnen uw partij, zo spoedig mogelijk terug te draaien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() beste,
ik ben mij niet bewust van ongure figuren, en we zijn van plan om verder te gaan met de hervorming van het onderwijs tot alle kinderen voldoende kansen krijgen, en dat betekent alle kinderen evenveel. J |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Geachte,
Ik doelde op minister Vandenbroucke, die ervoor had gezorgd dat jongeren net minder kansen krijgen. Omdat een master-na-master nu niet langer wordt betaald, krijgen de financieel achtergestelde studenten minder kansen om de opleiding die ze wensen te krijgen te behalen. Wat is uw commentaar daaromtrent? Bovendien, hoe ziet u voldoende kansen? Hoe wilt u dit bereiken, en wat wilt u hiervoor opofferen? Beschouwt u een afwikkeling van de universitaire richtingen als middel om kansen te bieden? Welk nut heeft het om universitaire richtingen te vergemakkelijken en te vernauwen? Indien u voorbeelden wenst, kan ik er voldoende geven. Om een van de meest pikante voorbeeldjes aan te halen: de opleiding rechten aan de UA krijgt vanaf volgend jaar slechts een beknopte cursus filosofie en geen (!) logica. Bent u van mening dat zulke toestanden meer kansen bieden? |
![]() |
![]() |