![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() slagen de gucht, vrhfstdt en tuti quanti erin om op die manier buiten schot te blijven? Enkele weken volstaan, daarna staat hen in Europa een mooie financiele beloning te wachten voor het geleverde werk.
met somers geen compassie, een verlies kunnen we het niet noemen. Wie weet krijgt hij een mooie baan op een cabinet. Indien hij vergeten is om dat op papier te laten zetten kan hij nog overlopen naar LDD. De openvld boys trekken in Antwerpen met de even charismatische dirk van mechelen naar de kiezer. In Oost-Vlaanderen staan er voldoende dames in de pijplijn, volgens betrokkene Joséphine Moerman. In deze kieskring krijgt de kiezer jonkheer jj de gucht voorgeschoteld. Op zijn CV staat 3 dagen arbeid in een cremerie vermeld. Dit laatste wordt echter ontkend door betrokkene. Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 mei 2009 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard, daar is hij beschaamd over. ![]() En die wereldvreemde fils-de-papa gaat nog veel stemmen halen bij de onnozele Vlaming. Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 9 mei 2009 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Mechelen is niet bepaald de meest charismatische figuur,maar zijn bekwaamheid is ruimschoots bewezen,er is echt behoefte aan dergelijke ietwat saaie cijferfiguren in de direkte omgeving van ons belastingsgeld....
Bart Somers is mogelijk een goede burgemeester,maar als chef van de O-VLD,aan het front tegen stormtroepers als JMDD of,moge het hem bespaard blijven,super-debateurs als Bart Dewever zal het niet goed zijn. Misschien staat hij inderdaad best wat opzij..... Laatst gewijzigd door kelt : 9 mei 2009 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() In de begin jaren nochtans een goede voorzitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() J-J De Gucht is misschien een belofte, hij die zegt dat de beslissingen van vandaag door de jeugd moeten genomen worden omdat het duidelijk over hun toekomst gaat.
Ik kan hem daar geen ongelijk in geven. Ik wil de jeugd steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() op basis van welke feiten is die mijnheer een belofte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Op tv samen met zijn vader, heeft hij toch bepaalde zaken gezegd die vernieuwend zijn.En al die oude figuren die hebben toch al genoeg kansen gehad.En wat hebben zij ermee gedaan?Dus waarom geen kansen geven aan de jeugd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. Je hebt zelfs groot gelijk. Kluchtje is misschien, en wel degelijk misschien, een belofte. Helaas niet meer en gelukkig voor hemzelf ook niet minder een belofte dan eenderwelke kerel of meid van zijn leeftijd, een paar uitzonderingen in positieve en in negatieve zin die al iets gepresteerd of iets verknoeid hebben. Willen de liberale kiezers een blanko sjek geven aan die jonge snaak, op voorspraak van papaatje, ze doen maar. Maar mij niet gezien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() op basis van zijn afkomst zoals die andere familie uit Laken ?
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 10 mei 2009 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De Gucht (de oude) in de 7de dag: "de kiezer MAG op 7 juni geen rekening houden met de gebeurtenissen die deze week uitgekomen zijn"
yeah right |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Mijn excuses dat ik ad hominem ga maar Degucht was weer zijn eigen arrogante zelf.
Ik vind het trouwens super laf om enkel en alleen de schuld op Somers te steken precies of Somers heeft dat allemaal op zijn eentje bedisseld zonder het partijbestuur daar in te kennen. Is er werkelijk iemand zo dom/naiëf om dat te geloven maw Degucht zit daar weer openlijk te liegen dat het niet meer schoon is en kan van mijn part naast Somers op stal waar van mij ook Boonen en zijn entourage thuis horen wegens het openlijk liegen voor de camera's en het plegen van boerendbedrog.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |