![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik onderzoek de gevolgen van de communautaire crisis, de meesten zullen deze vragen ietwat simpel vinden maar ze hebben zeker hun nut. Gelieve deze zo eerlijk in te vullen, bij voorbaat dank, een hardwerkende student |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is die vragenlijst?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Safari kan de pagina 'http://http://www.surveymonkey.com/s.aspx?s...yMBfQtGg_3d_3d' niet openen omdat de server 'http' onvindbaar is
U bent wellicht een te hard werkende student. Zet een raam open, ga wat naar de sterren kijken, en kruip eens wat vroeger in bed dan gewoonlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen uw kleine vragenlijst ingevuld.
Ik vond ze erg bizar opgesteld, maar ik wil u wel helpen, vandaar. Waarom vraagt u alleen maar naar mijn leeftijd, en niet naar mijn beroep/inkomen/gezinssituatie/opleidingsniveau/woonplaats/... ? Ik heb één keer 'geen mening' aangekruist, maar eigenlijk was ik op zoek naar een knop 'andere mening'. Waarom is die niet voorzien? U stelt ook teleurstellend weinig vragen, eigenlijk. Ik zou dus graag eens willen weten wèlk nut u precies aan die vragenlijst toeschrijft, en hoe u dat nut er uit zult weten te peuteren. Dank bij voorbaat voor uw antwoord, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 april 2009 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de antwoorden zijn maar wreed beperkt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat onze student dit niet als 'werkstuk' of 'jaartaak' moet voorstellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan sommige zelfs op verschillende manieren interpreteren.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is haast geen enkel antwoord dat met mijn mening strookt.... misschien iets meer over nadenken & bijwerken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Vraag in het vervolg eerst aan je docent om de basis van surveyonderzoek te doceren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Brussel gaat volledig vrijuit inzake alles wat scheefloopt? Of rekent onze vlijtige student dat maar gemakshalve bij 'de Walen'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat gaat die man hieruit besluiten? Een doctoraat hangt daar zeker niet aan vast.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik ben waal maar voel mij vlaming zal volgens mij niet tussen de resultaten staan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() nieuwe poging van BUB ???
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Zelfs bij de leeftijd had ik twee keuze's.