![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() in een artikel in de morgen van vanessa debruyne, een schrijverinnetje met journalistieke bedoelingen, wordt nog maar eens schaamteloos van leer getrokken tegen de noordwest-europese etnische kenmerken, meerbepaald het blond haar.
dat zou volstrekt achterhaald en uit de mode zijn. 'blond heeft een goedkoop en dom imago gekregen', pent ze nijdig. 'bruin haar straalt meer intelligentie en klasse uit'. voor die arme dutskes die de pech hebben met natuurlijk blond haar opgezadeld te zitten is er maar 1 oplossing: het haar donker kleuren. dat merken ook de kappers en de haarstylisten: 'zij zien zelfs de natuurlijke blondines en roodharigen overschakelen op bruin.' om ons helemaal te overtuigen van het feit dat blond echt niet meer kan, lezen we dat er in de topvijf van de 'mooiste vrouwen ter wereld volgens vogue' ook geen blond te bespeuren valt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik ben economisch links, chipie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dat nieuws? Domme blondjes moppen bestaan toch al een eeuwigheid.
Wat de mode betreft moet je echt niet wanhopen, die verandert per definitie toch om de paar maanden dus blond zal al even snel weer 'in' zijn. Coekie
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() het typeert weer eens hoe men de noorderlingen onbeschaamd etnisch mag schofferen en beledigen, terwijl dit tegen zuiderlingen strafbaar is.
en hoe we dat eigenlijk doodnormaal vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanessa Debruyne...man oh man.
Bruin of blond haar bij meisjes maakt niet zoveel uit voor mij. Wat ik wel mooi vind zijn blauwe of groene ogen, maar dat is zuiver esthetisch. PS. Mitgard, ik heb wel blauwe ogen en een lichte huid, maar heb wel donker, ja bijna zwart, haar. Ben ik nu Noords genoeg of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mooi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeeuwse afkomst schat ik! In Zeeland lopen hopen mensen met pikzwart haar en blauw/groene ogen. Ik vraag me altijd af wat daar de oorsprong van is. We zullen eens moeten googelen. Al eens ooit nagecheckt?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2005 om 11:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() waarschijnlijk een zwartharig gefrustreerd wijf met overgewicht die met zo'n uitspraak even in de belangstelling wil komen.
iedereen weet toch dat die blonde moppen leuk en enkel voor de fun zijn. blond haar vind ik ook mooi en ook zwart,rood,groen,geel,purper,................... ![]() Een afgetraind lichaam en een gezonde geest hoort daar ook natuurlijk bij ![]() En blanke mensen vallen nie over zo'n futitliteiten, nog nooit een blanke weten naar de rechtbank stappen omdat een marokkaan of neger hem bleekscheet, flesmelk, vanilly, ....noemde ps : is wel een lekker stuk[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door 11sept : 11 juni 2005 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() En zo speciaal is het toch niet, het is wel donker maar niet pikzwart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Alsof het hier vol (zuiver) Ariers loopt. Alwéér!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik ga ervan uit dat de schrijfster in kwestie dit statement als ironische kwink heeft gelanceerd.
anders is er iets mis met haar denkvermogen vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() En combinaties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 12:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Wie is in hemelsnaam Vanessa Debruyne? En... wie leest er nou toch de Morgen?
|
![]() |
![]() |