![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De parel aan de Brusselse kroon
verloor onlangs zijn nobel patroon. De art-nouveau tempel met Vlaamse stempel blijft mij steeds bij als buitengewoon ! ![]() Brussel Nieuws |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Iemand 3 miljoen euro te veel?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ben er nooit geweest, ik wist niet eens dat het bestond;
spijtig. nu, dat is 't leven hé
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is fameus balen zene.
den ultieme was een sublieme tent
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb Fred nog persoonlijk gekend en het was een hele fijne mens... Ik vind het vreselijk voor Kriz. Moge hij rusten in vrede.
De UH was een heel leuk café, heb er verschillende keren gezeten met Lijst Dedecker en de groep milieu van de denktank Cassandra. Ik hoop dat ze een koper vinden en het weer terug open gaat. Er zit geschiedenis in dat gebouw !