![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=T65k5...layer_embedded
Soms worden de leraars moe ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, op school zitten de kinderen veilig.
Wanneer gaat men beginnen met leraars psychologisch na te kijken alvorens ze in een klas te zetten vraag ik me af?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons hebben ze er ook eens een zo zot gekregen dat hij er ene een lap gaf... goed over zijn toeren, en dat was eigenlijk nen brave mens die zou echt geen vlieg kwaad gedaan hebben. Ooit al eens gehoord van Berserkers http://nl.wikipedia.org/wiki/Berserker wel ik ben ervan overtuigd dat iedereen ver genoeg te drijven is om die toestand te bereiken waarbij blinde razernij en woede het gewoon overneemt bij de ene ligt die grens gewoon veel hoger dan bij de andere... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt ervan, dat een leraar geen enkel middel meer heeft om discipline in een klas op te leggen.
"Strafwerk maken, moet niet van pa,en als U nog veel zaagt, komt pa U eens goed inpeperen wat wel en niet moet." "In de hoek staan... hoe belachelijk, wie gaat me daartoe dwingen? U mag me nog niet eens vriendelijk naar die hoek duwen, laat staan me dragen." "De directeur, die gaat zich echt wel moe maken, en als die lastig doet, komt Pa hem eens inpeperen wie de school betaald."