Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2010, 14:25   #1
Cdude
Banneling

Standaard Epic High School Teacher Freakout

http://www.youtube.com/watch?v=T65k5...layer_embedded

Soms worden de leraars moe
Citaat:
De Amerikaanse wiskundeleraar Donald Wood is door politieagenten geboeid afgevoerd van school nadat hij volledig door het lint ging en met tafels en stoelen naar leerlingen begon te gooien.

De man kreeg de klas op de de McGavock Highschool in Nashville maar niet onder controle en kreeg daardoor een behoorlijke zenuwinzinking. Hij begon te schreeuwen en te vloeken en met alles te gooien wat hij in zijn handen kon krijgen.
Terwijl de leerlingen in paniek op de vlucht sloegen, vlogen zelfs de tafels en stoelen door het lokaal. Uiteindelijk moest de politie eraan te pas komen om de man tot bedaren te brengen. Hij werd in de boeien geslagen en afgevoerd.
De school laat het incident onderzoeken en heeft Wood voorlopig geschorst, meldt rector Robbin Wall aan Fox News. "We hebben geluk gehad dat geen van de leerlingen gewond is geraakt", aldus Wood.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 14:32   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Die mens had ongetwijfeld gewoon gelijk, maar ja zie ,... da mag niet meer he tegenwoordig...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 14:35   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ja, op school zitten de kinderen veilig.

Wanneer gaat men beginnen met leraars psychologisch na te kijken alvorens ze in een klas te zetten vraag ik me af?
Oud 11 oktober 2010, 14:36   #4
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, op school zitten de kinderen veilig.

Wanneer gaat men beginnen met leraars psychologisch na te kijken alvorens ze in een klas te zetten vraag ik me af?
Die man was geen stagair eh.
Jij was vroeger toch ook braaf en kijk ...
Oud 11 oktober 2010, 14:50   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Die man was geen stagair eh.
Jij was vroeger toch ook braaf en kijk ...
Inderdaad, zelf de zachste, meest stabiele brave mens is zo zot te krijgen dat hij met zijn meubilair begint te smijten, en dan hebt ge nog sjans dat ze alleen maar met hun meubilair smijten...

Bij ons hebben ze er ook eens een zo zot gekregen dat hij er ene een lap gaf...

goed over zijn toeren, en dat was eigenlijk nen brave mens die zou echt geen vlieg kwaad gedaan hebben.

Ooit al eens gehoord van Berserkers http://nl.wikipedia.org/wiki/Berserker wel ik ben ervan overtuigd dat iedereen ver genoeg te drijven is om die toestand te bereiken waarbij blinde razernij en woede het gewoon overneemt bij de ene ligt die grens gewoon veel hoger dan bij de andere...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 15:02   #6
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, zelf de zachste, meest stabiele brave mens is zo zot te krijgen dat hij met zijn meubilair begint te smijten, en dan hebt ge nog sjans dat ze alleen maar met hun meubilair smijten...

Bij ons hebben ze er ook eens een zo zot gekregen dat hij er ene een lap gaf...
Kom, wat heb jij die mens aangedaan.
Citaat:

goed over zijn toeren, en dat was eigenlijk nen brave mens die zou echt geen vlieg kwaad gedaan hebben.

Ooit al eens gehoord van Berserkers http://nl.wikipedia.org/wiki/Berserker wel ik ben ervan overtuigd dat iedereen ver genoeg te drijven is om die toestand te bereiken waarbij blinde razernij en woede het gewoon overneemt bij de ene ligt die grens gewoon veel hoger dan bij de andere...
Elke mens heeft een grens, net zoals zijn prijs ligt die bij de ene wat hoger dan de andere
Oud 11 oktober 2010, 15:10   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dat komt ervan, dat een leraar geen enkel middel meer heeft om discipline in een klas op te leggen.

"Strafwerk maken, moet niet van pa,en als U nog veel zaagt, komt pa U eens goed inpeperen wat wel en niet moet."

"In de hoek staan... hoe belachelijk, wie gaat me daartoe dwingen? U mag me nog niet eens vriendelijk naar die hoek duwen, laat staan me dragen."

"De directeur, die gaat zich echt wel moe maken, en als die lastig doet, komt Pa hem eens inpeperen wie de school betaald."

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be