Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei) voorzitter van SLP Lokeren. Hij is 21 jaar en is een geboren en getogen Lokeraar. Hij studeert momenteel de master Politieke Wetenschappen aan de Universiteit van Gent en gaat er volgend jaar nog een master Algemene Economie bij doen. Hij voetbalt al enkele jaren bij FC Daknam en is altijd al zeer geïnteresseerd geweest in politiek en het samenleven in het algemeen. Sinds oktober 2008 is hij politiek secretaris van het nationale Dagelijks Bestuur van L², de jongeren van SLP. In die hoedanigheid zetelt hij ook in het partijbestuur van SLP.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2009, 14:06   #1
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard Valse Vlag aanslagen oorlogspropaganda

Hallo Jefrey

Bedankt voor je deelname aan de verkiezingen en ook hier...
Je studeert politieke wetenschappen ...
Ik ga je een moeilijke vraag stellen omdat ik dank dat ze inherent gekoppel is aan vrede...

Je weet waarschijnlijk dat veel mensen in de wereld de oficiele versie van 11 sept van de Bush Administratie in twijfel trekken en om een nieuw onderzoek vragen. Er kwam geen rechter aan het onderzoek te pas nl. Het was een administratief onderzoek en het startte pas 441 dagen na de aanslagen...
Stel je voor bij een moord op je familie dat het onderzoek niet meteen start...

Er zijn vele politici en deskundigen.. niet de eerste de beste, die dit aanklagen.
Zeven jaar geleden waren er enkel vermoedens, nu zijn er veel feiten dankzij deze professionals waaruit blijkt dat er veel niet klopt. Oa resten van Thermite in het stof bewijzen dat er explosieven gebruikt zijn voor het neerhalen van de gebouwen.

Het derde gebouw dat instortte tegen vier uur in de namiddag bijvoorbeeld zonder dat er een vliegtuig op in vloog. Het officieel rapport heeft gewoon geen verklaring.

Wij zijn door deze aanslagen in oorlog met Afghanistan... dienen onze deelname aan oorlogen buiten Europa te versterken zoals het Lissabon verdrag stipuleert.

Dit is een gevaarlijke zaak in mijn ogen .
Heel de wereld denkt dat moslims gevaarlijk zijn..;
Ik daag elke mens uit op deze planeet om met degelijke bewijzen te komen van de schuld van de moslims aan deze aanslag. Die zijn beloofd door Condoleeza Rice en en er nooit gekomen!

We hebben gezien waartoe een dergelijke strategie van diabolisering van een groep mensen eerder al eens geleid heeft in de geschiedenis en daarom vraag ik je mening hierover.

Leren jullie over valse vlag aanslagen op de UNif?
Operatie Northwood krijgen jullie dat?

Zou je deze petitie willen tekenen?
http://pl911truth.com/

met dank
In tijden van extreme leugens klinkt de waarheid ook extreem.
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 10 mei 2009 om 14:07.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2009, 19:23   #2
Jefrey Van der Straeten
Vreemdeling

Standaard

Beste,

Ik heb indertijd ook enkele "complottheorieën" gehoord, gelezen en gezien. Deze films komen dan ook geloofwaardig over, net zoals het 9/11-officiëlefeitenverhaal geloofwaardig overkomt. Ik weet niet wat ik hierover moet denken. Zonder de (verbeeldings)kracht en de macht van de US te onderschatten, ik geloof niet dat zij heel de wereld optisch voor de gek hebben gehouden. Maar ik sta zeker open voor deze informatie!

Het feit dat ik niet direct geloof dat de VS zelf zijn gebouwen heeft opgeblazen, impliceert uiteraard niet dat ik de oorlog in Afghanistan en de verderschrijdende "war on terror/muslims" goedkeur, integendeel.
Jefrey Van der Straeten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2009, 21:59   #3
drbeeth
Vreemdeling

Standaard Discussie: Valse Vlag aanslagen oorlogspropaganda

Beste M. Jefrey Van der Straeten,

Ik ben de huisarts die het bezoek van Prof David Ray Griffin organiseerde op 16 maart 2009 in Brussel: www.911belgium.be/drg2009.html

Ik maak ook deel uit van “Medical Professionals for 9/11 Truth”
www.mp911truth.org/#Beeth en ik zou het fantastisch vinden indien meer Belgische politici zich stilaan, na zichzelf eerst wat informeren, zou aansluiten bij de internationale organisatie: “Ploitical Leaders for 9/11 Truth”
www.pl911truth.com

Mij co-organisator in Luzerne, Zwitserland heeft een klein filmpje gemaakt na de 8 uur lange conferentie daar: het is de moeite om te zien: (sorry: de rest van mijn brief is in Engels!) The video interview link : http://alles-schallundrauch.blogspot...y-griffin.html It is a very low-key 15 to 20 min interview, and still sets the record straight: The TRUTH has already been established by those who actually have set out to look for verifiable evidence: only those who stubbornly refuse to contemplate an inside job, for various reasons, still hold on to the official "19 Muslim extremist high-jackers" conspiracy theory.

Here in Belgium, we had a very good article come out in a popular weekly TV-guide: "PRIMO-Tv gids" , authored by their journalist Dominique Trachet. I am working on an English translation of the article, based on the original interview tapes, that M. Trachet made with Prof Griffin just upon his arrival in Brussels. More on this later ! See the Flemish/Dutch article in attachment. (of vraag mij, zo zal ik het opsturen!)

The common people in Belgium seem to understand that 9/11 was an inside job. It seems to be the University educated people, the politicians and the journalists who are the most resistant to the change of perception, as they had so strongly defended and identified with their original conceptions of the terror attacks. It is very painful for them to concede that their original beliefs were so wrong - all this time... See also this very good article: The “Truth is Not Enough: How to Overcome Emotional Barriers to 9/11 Truth” http://www.911blogger.com/node/20026 [ Ik raad deze artikel ten sterkste aan!]

Also, Fondation Horus has given out a Special 9/11 issue: Hors Série "Les Grands Mystères de l'Histoire - 11 Septembre Les révélations qui dérangent!" which includes Loose Change Final Cut, with French subtitles, and is available in the local newspaper shops: http://fnacventeflash.viapresse.com/...an&choixpays=1 [Le DVD de Loose Change Final Cut en Français est disponible chez votre marchand de journaux dans toute la France (métropole) accompagné d'une revue de 64 pages consacrée au 11 Septembre :
"Les Grands Mystères de l'Histoire", Numéro Hors Série N°5 du 14/04/09

U mag mij altijd schrijven, indien u vragen zou hebben,

Met allerbeste groeten,

Dr Eric Beeth eric.beeth (at) gmail.com
drbeeth is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be