![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Beste,
regelmatig krijg ik op dit forum de javascript foutmelding regel 34: style is geen object Na wat grasduinen denk ik dat de gewraakte code zich bevindt in scroller.js op uiteraard regel 34 :
Nu ben ik er niet 100% zeker van wat dit doet (ziet er uit als een soort marquee functie). Maar een simpele check zal alvast geen kwaad kunnen :
mvg.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Rule 34.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd dat iemand na bijna twee jaar niets gepost te hebben, terugkomt om daarover te posten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Dat is helemaal zo vreemd niet.
Wanneer de verkiezingen er aankomen word ik altijd weer een beetje nieuwsgierig naar wat de mensen hier er zoal over te zeggen hebben. Als je dan om de paar clicks een javascript error krijgt dan valt dat natuurlijk hard op. Maar meestal blijf ik niet lang plakken. Even flink zijn dus rafje, en je bent zó weer van me af.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |