![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens mijn nicht die onlangs zestig werd is het een fabel dat vrouwen door het langdurig zogen van een kind niet zwanger kunnen raken. Dus zogen als een vorm van geboortebeperking bestaat niet. Ik lees dit verhaal af en toe en wil het nu voor één en voor altijd uitzoeken. Wie kan ons helpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt wel een verstandige nicht moet ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zogen als contraceptie is gewoon een fabel, zever in pakskes.
Vanaf dat de eerste eisprong na de zwangerschap er is, kan de vrouw in kwestie zwanger worden. En ja, dat kan vrij snel gaan. Want da's puur hormonengebonden. Ergo, de voering is nog aan't herstellen van't naar buiten persen van een baby, maar als de man zijn kwakje deponeerd kan het perfect bingo zijn. Mijn Nieuw Guinese stief-schoonzus heeft dankzij die fabel 2 klein mannen op 1 jaar op de wereld gezet.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 26 mei 2012 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Maar waar komt dit toch vandaan? Kan het dat zwarte vrouwen toch anders gebouwd zijn? Want het schijnt dat een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook tot het repertoire van zwarte vrouwen behoort.
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 mei 2012 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zwarte mama, witte mama; foetus hoort IN de baarmoeder te groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een prachtlap grond aan't strand van de Zee der Stilte. Ongerepte natuur, geen lawaai der moderne beschaving, de kans op ongewenste bezoekers nihil. Slechts €50m².
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit goed begrepen hoe dat nu juist zit. Ik heb het nog eens opgezocht in Wikipedia en daar staat :
Als de moeder volledig borstvoeding geeft, wordt door de ovulatieremmende werking van prolactine de terugkeer van de menstruatiecyclus en daarmee de vruchtbaarheid van de vrouw vertraagd. Deze vorm van anticonceptie (de LAM-methode) heeft de eerste 4 maanden een betrouwbaarheid die vergelijkbaar is met die van een spiraaltje (0,32), mits aan alle voorwaarden van LAM wordt voldaan. Daarom werkt het alleen maar als volledige en exclusieve borstvoeding op verzoek wordt gegeven en de menstruatie nog niet op gang is gekomen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Borstvo..._voor_de_vrouw Dus in feite is het gewoon een kwestie van "chance" hebben. Nadat mijn grootvader in 1919 terugkwam van de oorlog heeft mijn grootmoeder (ocharme) 5 kinderen gekregen op 5 jaar! Alle 5 kregen borstvoeding. Ik geloof niet in die fabeltjes dat er zoveel onderscheid is tussen blanken, zwarten en andere rassen wat betreft zulke zaken. Sommige mensen zoeken overal verschillen in.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Daarvan heb ik nog niet gehoord.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Verstandige nicht heb jij.
Vanwaar komt zo'n fabelke weer? Gewoon zuigen helpt wel als contraceptie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opletten voor maagbreuken, want een conceptie blijkt dan toch weer mogelijk te worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is wel de normale gang van zaken dat een foetus zich IN de baarmoeder ontwikkelt. Altijd zo geweest en dat zal ook zo blijven. En dat jij mannen met varkens associëert of toch over dezelfde kam scheert, is volledig voor uw rekening, lieve schat. Toch moet ik bekennen dat ik nog nooit van een man gehoord heb die zwanger was. (die tot man verbouwde vrouw buiten beschouwing gelaten). Zelfs indien men een bevruchte eicel aan het mannelijk of varkenlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta ik nu ook op uw negeerlijst Egmondje??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De bevruchte eicel levert ook de vruchtzak en het vruchtwater. Het gevaar van een normale buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dat deze zich zou hechten in de eileider, waardoor deze zou kunnen knappen en een bloeding veroorzaken. Menstruerend baarmoederlijk slijmvlies wordt soms ook aangetroffen op de darmen en buikvlies. Mannen en varkens die men voorziet van het menselijk zwangersschapshormoon kunnen in theorie een zwangerschap volbrengen en bevallen van een gezond menselijk kind. ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 mei 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Freak van de natuur dus. Uiteraard kan dat kreng zwanger worden, jammer genoeg. Kan ze nog wat van die krengen op de wereld zetten. Lelijk schepsel. Laatst gewijzigd door Mambo : 30 mei 2012 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja; herlees eens goed jouw theorietje en verklaar dan eens hoe varkens een "menselijk kind" op de wereld kunnen zetten?? ![]() Volgens mij moet jij dringend eens een cursus "bloemetjes en bijtjes" gaan volgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Een zwangerschap is vooral een kwestie van een goede hormonenhuishouding, het 'vat' doet er weinig toe en kan eenvoudig nagebootst worden. ook de placenta komt uit de bevruchte eicel, er dient slechts een plek in de buikholte gecreëerd te worden waarin de vruchtzak met embryo en placenta, kan groeien. De placenta kan zich aan elk orgaan hechten om tot een uitwisseling van gassen en voedingsstoffen te komen. De baarmoeder blijft natuurlijk ideaal, maar elders kan dus ook. Varkens worden vaker ingezet wanneer er geen mensen voorhanden zijn voor experimenten. Men gebruikt varkensharten voor transplantatie.
|
![]() |
![]() |