![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit jaar nam het aantal importbruiden in Nederland met 30 % toe. Veelal volkomen ongeschoolde meisjes worden gerondseld omdat de man geen geëmancipeerde allochtoonse vrouw wil.
70% van deze huwelijken strandt. Een populaire middel is de zgn. Belgëroute. http://www.nu.nl/algemeen/2019932/ru...nederland.html http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route Het lijkt me voor de integratie van de hier al wonende allochtone man van groot belang dat hij op normale manier een partner kiest uit de hier al wonende allochtone vrouwen. Uithuwelijken komt nog steeds voor, ook tussen neven en nichten. Punt is dat de vrouwen veelal goed opgeleid zijn en het veel beter doen dan de mannen. En die mannen willen een onderdanige vrouw. Dez vicieuze cirkel moet doorbroken worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De meeste, zo niet alle, Marokkaanse of Turkse allochtonen die ik ken, zijn met iemand uit hun eigen omgeving getrouwd. Lijkt me ook logisch, omdat er hier ook meer van die afkomst zijn. Waar haal je trouwens dat 70% van die "import"-huwelijken strandt? Hoe groot is het percentage schijnhuwelijken (= gewoon trouwen voor de papieren) daarbij volgens jou? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkt net andersom te verlopen. Dweilen met de kraan open!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70%?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, het is idd echt niet alleen de Marokkaanse of Turke vrouw die wordt uitgehuwelijkt. http://www.elsevier.nl/web/10236710/...toegenomen.htm Een paar citaten uit deze schakel: In een interview noemde hij (de minister) de constante instroom van laagopgeleide Marokkanen in het kader van gezinshereniging een ondraaglijke last voor de Nederlandse samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vorm van een huwelijk noem ik slavernij, want het is altijd de vrouw die er onder gebukt gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke manier vormen die bruiden een "ondraaglijke last" voor de samenleving? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 juni 2009 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat over de importbruiden van de "autochtone" man???
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je hebt het over die vijf thaise bruiden die vijf gepensioneerden gaan halen?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen, Circe, niet alleen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voil�*.
Heeft er al iemand gehoord van de eis tot apartheidszwemmen voor Thaise bruiden? Zijn er speciale subsidies nodig om kinderen van Thaise bruiden met belgische mannen apartheidsonderwijs te bieden? noem maar op : w�*t zijn de extra inspanning die thaise bruiden op onze maatschappij leggen? Ik ken toevallig een dochtertje van zo'n koppel Zat bij mijn dochter in de klas. Buiten het feit dat het kind beeldmooi was, was er niks verschillends aan. Ze volgde balletschool ook. Nog iets? o ja, de Thaise bruid kwam ik regelmatig tegen in de supermarkt: wonder boven wonder was deze mevrouw doodnormaal, sprak perfect Nederlands en ze deed begot net of ze hier woonde!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over vaak gearrangeerde huwelijken tussen mensen die mekaar nauwelijks kennen, dat is voor na de trouwerij. Wat opleiding en achtergrond betreft zijn de verschillen vaak groot, bovendien moet de partner eerst de taal leren in een omgeving die zelf Vlaams niet als voortaal hanteert maar Turks of Berbers. Ook is er soms een serieus leeftijdsverschil, vooral bij Marokkaanse mannen die op latere leeftijd heel jonge vrouwen trouwen. Veel is afhankelijk voor importpartners van hun partner hier, de maniers waarop de subgroep met zaken omgaat. Zo kreeg ik het verzoek uit ene moskee iemand te zoeken die Turks- Vlaams sprak om vrouwen de taal te leren in de moskee, de echtgenoten wilden niet dat de vrouw op zoveel meter van moskee inburgering gingen volgen... Ik wil best geloven dat dit een uitzondering was maar die beperkingen voor vrouwen kwam ik toch wel regelmatig tegen,waarbij importbruiden eigenlijk heel weinig vrijheid kregen om zelfstandig op pad te gaan, wat de reden ook was. Ook de schoolkeuze voor meisjes wordt soms hierdoor beinvloed, scholen ver van het ouderlijk huis zien ouders soms echt niet zitten voor jongens was dit nooit een probleem. De vakantie is vaak "trouwpiek" voor jongeren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik merk trouwens dat de meesten op dit forum met integreren eigenlijk "de islam afzweren" bedoelen. Wel, daar kunnen jullie dan nog lang op wachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo niet, lijkt Pakistan me inderdaad geknipt voor uw persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het wel mogelijk voor islamieten om in deze westerse wereld te KUNNEN integreren? In elk geval zijn de schaarse geïntegreerde allochtonen die ik ken steevast islamvrij. je kan het bijna als maatstaf nemen. Guy Verhofstad had het al lang geleden in de mot hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de rest nog en Uh-Huh-ke mag voorgoed immigreren naar een islamitisch paradijs - goh wat zal ik jaloers zijn op der - die prachtige landen - vol van economische welvaart - vrouwvriendelijkheid-gelijkheid - kunst, cultuur, geneeskunde, literatuur (Mein Kampf und Koraan), vooruitgang, geen onderdrukking meer van dit westers regime, geen racisme meer, geen westerse perverse verleidingen meer, geen geile westerse kerels meer waarvoor ze hun 'schoonheid' moeten bedekken om niet 'gemolesteerd' te worden, geen westerse hoeren meer zonder hoofdbedekking, geen NIKS meer, enkel onderwerping aan allah en voorbereiding op het ultieme doel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, omdat ik een aimabel persoon ben, kan ik het in mijn schier oneindige goedheid wel accepteren dat dat middeleeuwse geloof (evenals om het even welk ander geloof trouwens) door de aanhangers enkel binnenshuis beleden wordt, zonder in het openbare leven te bekeren, te missioneren en te provoceren middels hoofddoeken, burka's en opzichtige Efteling-mosketen. |
|
![]() |
![]() |