![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De N-VA Leuven schrijft:
Als reactie op het protest tegen het ere-doctoraat voor prins Filip, mocht onze voorzitter een ellenlange tirade ontvangen, uit de pen van een 18 jarig royalistje uit Leuven. De hoog oplopende emotionele, naieve en bij momenten scheldende, repliek van deze goede Belg willen we u niet onthouden. Soms pathetisch, anders aggressief tierend maar alles bij mekaar zijn het de hilarische stuiptrekkingen van een dinosaurus op zijn sterfbed... Beter dan de eindejaarsconference van Vlaanderens grootste politieke satirist Geert Hoste, stel ik u voor: Kevin de Bravezoon-Woolmore! Geachte, Ik ben Kevin Woolmore en ik ben 18 jaar. Ik volg al jaren de Belgische politiek op de voet en ben al jaren betrokken bij onze hoogste instelling, onze staatsvorm, de monarchie. Ik kan nu reeds uw gedachten lezen: \\\"Dit is weer een Belg, die geen kennis heeft van de Vlaamse kwestie en die vecht voor het nutteloze Belgie...\\\"Nietwaar?Ik ga u een paar concrete dingen zeggen:Uw partij wil Belgie opblazen, en van Vlaanderen een republiek maken.Dit wilt u bekomen door:1. Het staatshoofd vleugellam te maken.2. De monarchie af te schaffen.3. De republiek Vlaanderen uit te roepen.U bent zo sluw en laf om dit in 3 stappen te ondernemen! Andere partij-leden stappen over naar andere partijen, omdat ze deze ideeen willen introduceren in andere partijen.Ik ben dan ook diep ontgoocheld en woedend over het feit dat de CD&V iemand als Sauwens in hun partij wil!Deze onderkruiper en vuile schoft moesten ze voorgoed naar de hel sturen! Personen als deze kan Belgie missen als de pest. Hij verziekt alleen ons land nog maar! Deelnemen aan zulke extreem rechtse bewegingen, en dan achteraf nog de schijnheiligaard uithangen!Gelukkig dat we tenminste nog een Belgisch gezinde en koningsgezinde Kamervoorzitter hebben!!!Voor mijnheer De Croo, die ik al meermaals ontmoet heb, heb ik immers een diep respect... en bewondering!Want de Kamer leiden met een stel idioten als kamerleden, is niet echt gemakkelijk niet?! De N-VA getuigt van diepe zwakheid, want de VU was verbrokkeld, 3 partijen, leden komen en gaan...Met 3 voorzitters-debielen aan kop: 1 voor 1 dwaze ideeen!!!Met de grondwettelijke macht van de koning te ontnemen, wilt U de nog echte Belgen in het hart schieten!En er zijn nog zeer vele, vele echte Belgen, neem dit van me aan!!!Laat in Godsnaam de Koning zijn fucntie toch uitoefenen!Een monarch dient niet om lintjes door te knippen of te wuiven maar om het land, de hele natie te regeren, te leiden, samen met zijn dienaars, de ministers!U bent wel echt smerig!Vergeten dat in 1830 wij, Belgen, de monarchie gekozen hebben als staatsvorm? Precies wel he!Wij hebben deze instelling nodig als ons dagelijks brood! (De woorden van eerste minister Van Acker)Bent u nu werkelijk zo dom dat u het nog altijd niet door heeft, dat de natie van haar koningshuis houdt?!Belgen zijn koningsgezind...Dikke pech he!Ik zeg u 1 ding: HANDEN AF VAN ONZE KONING!Waag het niet om deze laatste Belgische instelling op te doeken! Want dan zal u pas zien welk gedacht wij, Belgen, hebben!De meeste van uw soortgenoten zijn corrupt, vals en achterdochtig!Het daarom dat de Belgen opkijken naar net hoogste ambt en gezag van het koninkrijk: de koning. Onze monarch is de laatste hoop en steun!Hij blijft waken over ons...Want de Koning moet toch denken: \\\"wat een stel idiote leiders leidt mijn land toch!\\\"Ik schaam mij dat er mensen zoals jullie hier rondlopen!Beseft u niet dat Belgie de prachtigste en beste plek ter wereld is om in te leven?Neen, dat snapt u eens niet...Het is al erg genoeg dat we federaal zij!Straks misschien con-federaal? Als het aan u ligt, zo snel mogelijk!Maar denk niet dat het volk dat zomaar gaat toestemmen!Jullie zijn allesbehalve democratisch! Jullie voeren niet de wil van het volk uit!Het volk heeft het al meermaals gezegd en bewezen: Belgie moet 1 blijven! De monarchie moet blijven!Het land kotst van zulke politiekers als jullie!De politiek is hier ziek van zichzelf!Ik en vele hebben maar 1 laatste hoop meer: de koning.Aan hem deze oproep: Sire in Godsnaam, help ons. Wij hebben u nodig. Red Belgie van haar ondergang!Ik ben geen Vlaming en zal dat nooit worden: ik ben Belg!Ik ben geen federalist, maar een unitarist!Bij een splitsing van onze natie verhuis ik als mijnheer De Croo nog liever naar Wallonie!Als kroonprins Filip naar Leuven komt; dan gaat U zich zeker weer goed belachelijk maken zeker?!Pech hoor! De prins krijgt zijn eredoctoraat!U ziet, u strijd tegen iets, waar u nooit vat op zult krijgen, want het grote deel van de bevolking is het met uw standpunt niet eens. Nu niet, nooit niet!Als iets moet opgedoekt worden is het uw partij en het Vlaams Blok! Want jullie zijn het vergif in de Belgische staat... En liefts zo snel mogelijk! Idioten, dat zijn jullie allemaal!Leve Belgie! Leve de Koning! Leve de monarchie!Weg met de N-VA!Weg met de staatshervormingen!Weg met con-federaal! Getekend, Kevin Woolmore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Wat een idioot
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
P.S. De brief slaat inderdaad nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die jongen meent het goed, hij is nog maar 18 en heeft nog veel dromen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Nen echten belz diene Kevin Meerwol of beter Kévin Plusdelaine.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() 't is te hopen dat hij geen internet heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Heeft de BUB deze Bruno in wording al gecontacteerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zult de BUBbels wel op je hand krijgen door het desalniettemin voor Vin de Plusdelain op te nemen. 8)
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond het commentaar gewoon kinderachtig, zeker voor een partij die absoluut serieus wil zijn, dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij heeft tenminste zijn eigen gedacht over politiek. Dat is al meer dan de gemiddelde achttienjarige
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zelf zij die niet zo'n uitdrukkelijke gedachten hebben zijn nog altijd slimmer en beschaafder dan die Bubber in wording.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zielige schrijfsel circuleert al sinds de oprichting van de Nivea in 2001. Het is duidelijk dat het om een vervalsing gaat, aangezien deze naam in Leuven niet voorkomt. Bijzonder laag bij de gronds, niveanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had iig deze brief nog nooit gelezen. Tja, zèlfs een stad als Leuven heeft haar idioten... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |