![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Het Blok hangt aan elkaar van de symbolische acties - hun 'onderdanen' niet minder. Zoals het een democratie past, krijgt dhr. Van den Eynde het woord in het parlement - hij ventileert natuurlijk zijn ongenoegen over de rechtspraak van gisteren en dan kondigt hij doodleuk aan dat het VB het parlement verlaat - stemmen is niet meer nodig, deelnemen aan de echte democratie - pff wat stelt dat nu voor
dat zijn de verkozenen van het volk - niemand neemt hen het woord af in het parlement (als ze het deftig houden tenminste) maar liever stappen ze ostentatief op - typisch ! Ik raad iedereen aan om regelmatig naar de parlementaire tv te kijken op het internet (www.dekamer.be) !
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ze zouden gek moeten zijn om te blijven zitten onder het hoongelach van die arrogante Walen die hun eerder de kop eisen. Het volk zal hier zijn vonnis wel over uitspreken, niet die PS-maffia!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Volgens mij is het zo dat de verkozenen des volks - zijnde de parlementairen van het Vlaams Blok niet uit hun ambt kunnen ontzet worden, zelfs al wordt de partij verboden en de subsidies ingetrokken.
Het is aan hen om de andere verkozenen van het tegendeel te overtuigen en dat doe je niet door weg te lopen. Argumenteer, discusieer,... Probleem in deze zou wel eens het verleden kunnen zijn. De wet overtreden loont niet, dat is een goeie boodschap vind ik, zij het dat de uitspraak veel te laat gekomen is. Wie ontkent dat het VB of aanverwanten racistische uitspraken deed (doet - ik voel me 'aangevallen' als er gezegd wordt door een medelandgenoot dat dit een bananenrepubliek is, het is trouwens een monarchie), die heeft niet geleefd de afgelopen tien jaar denk ik. Er is zoiets als : boontje komt om zijn .... Uitzweten en sterker terugkomen zeggen ze dan in de sport !