![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste forumers,
Aangezien aankomende zondag europeese verkiezingen zijn, en het nog maar mijn eerste is, weet ik nog niet goed wat de standpunten van de verschillende partijen zijn. Daarom wil ik de hulp van jullie. Vandaag zag ik dit artikel: [klik] Nu vraag ik mij af als wij als Belgen ook op buitenlandse partijen kunnen stemmen? Zo niet, is er een andere (Belgische) partij die pro-piracy standpunten heeft, net zoals green europe en the pirate party? Bedankt voor jullie hulp, Dieter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Nederland schijnen Groenlinks en Newropeans nog het best te zijn, België zou ik niet weten.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 juni 2009 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Jammer dat er dus niet te stemmen valt vooe buitenlandse partijen. En in België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat die nsa'ers daar voorstander van zijn. Toen ik enige tijd terug aan de praat geraakte met ene van hen ging het over muziek en de muziekindustrie, waarbij die voorstander was van het kopiëren van muziek om de muziekindustrie een kloot af te trekken. En ergens ben ik dat ook genegen........
Laatst gewijzigd door F.Lurk : 6 juni 2009 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En sabam zou ook mogen verdwijnen.
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Is NSA wel kandidaat voor vlaams en europees parlement? Ik keek net in het Belang Van Limburg, en daar stond NSA niet tussen, maar wel SLP, PLS, en nog anderen.
Ik wil overigs stemmen op een pro piracy partij om al dat gedoe met nieuwsgroepen en torrent trackers tegenwoordig. Stichting BREIN, MIAA, RIAA, MIA enzovoort zijn de grote schuldigen. |
![]() |
![]() |