![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het ziet er naar uit dat ik deze laptop ('n Toshiba, 1.86 ghZ, 2GB RAM, Ubuntu Linux 9.04 & Windows Vista multi-boot) van de hand ga doen. Met het vrijgekomen budget - en met een eigen inbreng - ga ik wellicht een Apple notebook aanschaffen. Ik twijfel eigenlijk nog tussen MacBook Pro en een Macbook Air.
Er zitten hier toch Apple gebruikers (Pelgrim, Kazan, Descartes, ... ). Hoe voelde de overstap bij u aan? Wat vindt u over het algemeen van Apple? Zijn er speciale dingen waar ik moet op letten? Bent u er tevreden over? Verder: - Heeft iemand ervaring met het draaien van Linux - al dan niet in een dualboot met Mac OS X - op een Apple? - Kan je in een lokale Apple verdeler in Oost-Vlaanderen (bv. Apple Center Gent) eerst een Apple notebook huren? - Heeft u nog verdere tips/suggesties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben supertevreden met mijn iMac - wil nooit meer terug naar windows.
Het enige nadeel dat ik had is dat ik keiveel programma's had op mn windows en die zijn natuurlijk niet compatible met Mac - dat bouw je langzaam terug op, maar ik heb mn windows óók nog, just in case. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Lang, lang geleden. Ik denk Debian zelfs.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lastig voor grafische ondersteuning, Geluid, Printers, Scanners, SD
![]() Daar deden we het voor ![]()
![]() |
#5 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat: