![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Warning: Visiting this site may harm your computer!
The website at forum.politics.be contains elements from the site jderoi.free.fr, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer. http://forum.politics.be/showthread.php?t=136537&page=7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schatteke,
De tijd dat iemand het grote publiek moest beschermen tegen virusinvasies is al lang voorbij hoor. "I love you"- virus was de allerlaatste. De meest gratisse beschermer tegen virussen - avast! of avg - voldoet ondertussen. Iedere dummy heeft er eentje. Heb je ook nog iets nieuws te vertellen ? Laatst gewijzigd door Rudy : 14 april 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Internet Explorer vervangen door Firefox of Chrome kan ook al wonderen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cdude heeft het volgens mij over mogelijke schade tussen de oren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naiëf zijn en veronderstellen dat een andere browser zoals chrome of firefox meer bescherming zou bieden, meer zelfs, een ander besturingssysteem als linux je beter zou beveiligen, is een illusie. Hackers zijn weinig geïnteresseerd in uitzonderlingen. Wie het tegendeel beweert is slachtoffer van een hype. Doe maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie raad :
Koop een Mac. De beste investering die ik in jaren heb gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef je geen ongelijk. Moest ik enige gebruiker zijn dan twijfelde ik mischien niet.
Wie ouder is van kinderen die het gebruik van pc aanleren twijfelt ook niet. De pc werkt perfect. Daarbij, de meerwaarde van de Mac beperkt zich toch het grafische, voor zover je dit nodig hebt. De meerwaarde qua antivirus is een lege doos omdat Apple, de Mac, op de virusmarkt niet wordt geviseerd wegens niet zoveel in gebruik. Achterhaald trouwens, want de bescherming tegen virussen is ondertussen gratis. Apple heeft een meerwaarde voor wie werkt met CS4 (photoshop) van Adobe. En dan nog. Apple-Mac-freaks laten zich vooral leiden door het goed ogende. Maar zijn wel zo hypocriet graag een dual v-windows systeem te draaien. Voor de consument is actueel niets beter dan een goei pc. Betaalbaar, en geef toe, de tijd van Amiga en Macintosh die het kleurenscherm hebben uitgevonden is al lang voorbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn gezondheid.
Geen gevloek en gedonder omdat die stomme windowsmachine weer eens loom en traag geworden is. Veel meer tijd omdat ik niet om de haverklap een Format c: hoef te doen. Geen verloren bestanden meer omdat ze door virusprogs ongevraagd worden weggesmeten. Ik heb nu een computer die doet wat hij moet doen. Werken. Zonder meer. En nog stabiel ook. Ik was die bleu screens beu. EN die stomme vragen of ik die of die file wel wou wegsmijten. Investering in gezondheid, dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een dualboot is belachelijk. Alsof je een brommermotor in een rolls zou plaatsen. Face the facts : windows wordt met iedere nieuwe versie een trager onding, dat hard z'n best doet om toch maar op Mac OSX te lijken. Dat Mac gebruikers steeds talrijker worden ligt voor de hand. Werk eens een weekje op OSX. Wedden dat je de Winbrol voorgoed laat staan. Of ben je bang dat je ongelijk zal krijgen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Hurricane,
Heb je al een performante pc met windows 7 gezien en gebruikt? Ik zie persoonlijk geen enkel voordeel meer voor Mac, in vergelijking daarmee, integendeel. Ik werk op Linux (Fedora), Windows en Mac (bij klanten) en de grootste frustraties ervaar ik bij Mac. Behalve voor de look zou ik nooit een Apple-product kopen of adviseren. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 april 2010 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onze IT'er hoeft voorlopig niet te vrezen voor z'n baan ![]() Wat is je frustratie bij Mac ? Daar ben ik echt benieuwd naar .... |
|
![]() |
![]() |