![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Stel dat europese unie verenigd word als in de usa, en er komt een presidentsverkiezing, die het beleid moet voeren over europa. Jij bent een van de 5 kandidaten, stel een campanje programma samen met je argumenten en probeer de potentiele stemmers te overtuigen om jou als president van europa te kiezen?
de bedoeling is dat je het humoristisch brengt. veel plezier!! ![]()
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Als ik, de president ben, dan zal het allemaal anders gaan
Ik sluit, dan alle wegen, en maak daar dan een reuze rolschaatsbaan. Een afrit wordt een glijbaan, een kruising een groot plein en daar komt dan een kermis op, wat zou dat prachtig zijn. Naar school gaan dat doet ieder kind met reuze veel plezier, want dat is een kwartier per dag, maar wel het speelkwartier. Als ik de president ben, dan duurt vakantie heel het jaar. Als jij, op mij gaat stemmen, dan breng ik al die dingen voor elkaar. Als ik de president ben dan zal het allemaal anders gaan. Ik zorg, voor alle mensen, want iedereen die krijgt een goeie baan. Ik pak de luchtvervuiling aan en maak het water schoon. Belastingen die gaan omlaag en ik verhoog het loon. De ziekenhuizen kosteloos en gratis wordt de trein, 'k geef iedereen zijn eigen huis, wat zou dat prachtig zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() hier zit blijkbaar niemand met humoristische ideeen over politiek jammer had wel eens willen weten hoe de meeste het op een grappige manier zou aanpakken
![]()
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
humor en politiek op een constructieve wijze samenbrengen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen...
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ge doet maar
![]() |
#9 |
|
![]() ik ben enigzins teleurgesteld. Op basis van de titel had ik me een ander onderwerp voorgesteld...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik zou neger worden.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() schoensmeer blijft niet lang, en Michael Jackson laat weten dat genetische manipulatie nog niet op het neusje van de punt staat...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |