Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2009, 22:05   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Van Gaal past goed bij Bayern Munchen

Ik denk dat van Gaal, de nieuwe trainer van Bayern Muchen, goed bij Bayern past. Hebben jullie hem wel eens zien fulmineren? Wanneer hij boos wordt komt er bijna stoom uit zijn oren. Hij is de man van de discipline. Ik denk dat de Duitsers van hem zullen houden. De media zal van hem smullen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:52   #2
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik denk dat van Gaal, de nieuwe trainer van Bayern Muchen, goed bij Bayern past. Hebben jullie hem wel eens zien fulmineren? Wanneer hij boos wordt komt er bijna stoom uit zijn oren. Hij is de man van de discipline. Ik denk dat de Duitsers van hem zullen houden. De media zal van hem smullen.
Eigenlijk hou ik meer van Hiddink. Wat de Duitsers doen met die idioot van een van Gaal moeten ze zelf weten.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 juli 2009 om 22:52.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 23:05   #3
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Eigenlijk hou ik meer van Hiddink. Wat de Duitsers doen met die idioot van een van Gaal moeten ze zelf weten.
Hiddink mag ik ook meer dan van Gaal. Hiddink is echt een vriendelijke gezellige rationele Nederlander. Van Gaal vind ik echter meer een Duitser dan een Nederlander.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 01:07   #4
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Hiddink mag ik ook meer dan van Gaal. Hiddink is echt een vriendelijke gezellige rationele Nederlander. Van Gaal vind ik echter meer een Duitser dan een Nederlander.
Van Gaal en Bayern München lijkt een ideaal koppel, hoewel allesbepalend (op de lange termijn) en fascinerend hoe de relatie van Van Gaal met de Duitse pers, in het bijzonder Bild, zal worden. Van Gaal komt inderdaad over als een moeilijker mens, maar hij schijnt voor naaste medewerkers, werknemers (nuja eigenlijk hiërarchisch ondergeschikten (oa spelers, hoewel die soms wel meer verdienen en commercieel belangrijker kunnen zijn) en collega's juist goed te zijn; dit kan ook zijn moeizame relatie met de pers verklaren... Verder is Van Gaal als clubtrainer zeker een vakman, als bondscoach heb ik als Nederlander wat mindere ervaringen met hem... Toch denk ik dat Van Gaal en Bayern moet kunnen lukken, op papier klopt het zelfs beter dan met Barça; we zullen zien....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be