![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() HAHAHAHAHA
![]() VHS (de persoon die in levende lijve ervoor gezorgd heeft dat 8 jaar lang alle dossiers die ook maar een klein beetje moeilijkheden konden veroorzaken, in de frigo gegaan zijn), komt ons vandaag doodleuk vertellen dat er nu teveel onopgeloste dossiers zijn, en dat het tijd is dat we ze gaan oplossen ![]() ![]() ![]() ![]() lees meer: HLN link De arrogantie van een liberaal kent geen grenzen, en zijn goedgevulde zakken ook niet.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 9 juni 2009 om 17:59. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch goedgeklaagd dat dit ongedierte weer opgedoken is. Weg, weg ermee, zover mogelijk.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verafstoot heeft begot die kar zelf gekocht 8 jaar geleden; ze volgestouwd; ze vervolgens verkocht en dan veel te duur terug gehuurd.
En nu komt hij daar verwonderd over doen en van zijn gat maken. Ne mens zou van minder beginnen met tussen zijn tanden te fluiten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp ook totaal niet waarom ze die man telkens weer opnieuw uit Toscane gaan halen. Laat hem toch gewoon zijn wijn brouwen!
Ik heb echt een fysieke afkeer van hem gekregen: ik kan niet meer tegen dat venijnig lachske rond zijn mondhoeken. Ik geloof hem zo al niet meer, en zeker niet als hij dan nog zijn mondhoeken laat krullen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() De Gucht en Verhofstadt zijn fantastisch in hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En te zeggen dat 500.000 van onze medeburgers die man een stem gegeven hebben. Het is om je de haren van het hoofd te trekken.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Blauw gaat de regering doen vallen, let maar op.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan komen er nieuwe - weliswaar controversiële want 'ongrondwettelijke' - verkiezingen en dan kunnen we met z'n allen mobiliseren om Open-VLD zo dicht mogelijk in de buurt van de kiesdrempel te krijgen. Er zijn nog wel een paar andere partijen die ik daar graag zou zien, maar geen enkele zò graag als Open-VLD.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 juni 2009 om 06:59. |
||
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U wordt dus niet gecharmeerd door de panache waarmee hij zijn nieuw imago van verwaaide intellectueel wil cultiveren? Allé nu...
#12 |
|
![]() Neen...want dit volk verdient niet beter...
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wel hé, in uw ogen?
Ik vraag me af of dit soort haat voor het eigen volk kenschetsend is voor de VB-strekking, of zitten daar toch nog wat mensen met echte liefde voor zichzelf én voor hun volk? Niet het "mythische" volk zoals zij het zich dromen maar het reëel bestaande Vlaamse volk, met al zijn kleine, grote, irriterende en leuke kantjes?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() In de praktijk "bijna oneindig lang" vrees ik (bv tot Mechelen verfranst is), tenminste als de Vlaamse partijen het hier bij laten zoals momenteel het geval is.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
post skrotum: ge weet toch waarom dit belangrijk is? Omdat eigenlijk het groot dreigement van zo'n konflikt het vallen van de regering is. Dit betekent niet dat het wetsontwerp niet gestemd zal kunnen worden; het betekent alleen dat de regering zou vallen, als de franstaligen van pure koleire hun ontslag zouden geven. Sommige frankofonen dreigen met nog verder te gaan, en het parlement voor de stemming te doen ontbinden. Maar dat ligt toch erg moeilijk. Happart geloofde daar misschien in, maar met die opsie moet ge geen rekening houden. Want dan is de onafhankelijkheid van Vlaanderen wel heeel dichtbij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En alle Vlaamse partijen zullen dit goedkeuren omdat het ook door alle Vlaamse partijen als wetsvoorstel is ingediend. Hoewel ik nog wel de mogelijkheid inzie dat Groen! zich zou onthouden, zoals ze ook deden in de commissie toen de Franstaligen allemaal uit protest de stemming verlieten. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben blij met de terugkeer van Verhofstadt, want hij gaat gegarandeerd tegen de lamp lopen. Dit kluwen kun je niet meer ontwarren en het geld is op. |
|
![]() |