![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Sommige van jullie hebben vast al van het meisje gehoord met de 56 sterren op haar gezicht. Ik had er een paar foto's van gezien en daarom heb ik het filmpje bekeken op:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...rnethype.dhtml Ik ben nu geen expert in tatoeages maar hoe slaagt de tatoeage erin om, zoals je op bijvoorbeeld 0:25 heel duidelijk ziet aan de rechterrkant van het gezicht te staan en dan, 3 seconden later op 0:28 staan de sterren plots aan de linkerkant van haar gezicht. Ben ik nu de enigste wie dit opgevallen is? Is dit bedoeld als reclame voor deze tatoeage shop of zo? Laatst gewijzigd door Gwyndion : 17 juni 2009 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hum, is toch duidelijk te zien in het begin dat ze in de spiegel kijkt en haar spiegelbeeld gefilmd wordt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Op het eerste shot lijkt het gezicht weerkaatst in een spiegel gefilmd te zijn.
Laatst gewijzigd door netslet : 17 juni 2009 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() In het begin zie ik het in de spiegel ja, maar op 0:25 - 0:27 zie ik geen spiegel of kijk ik er nu over
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Je reinste wereld reclame,wowwwww,en ik moet toegeven dit blijft maar doorgaan.
En gratis?Dit kost anders duizenden euro's aan prof.reclame.En één youtube filmpje en je bent binnen. Opeens ben je wereldwijd bekend. Proces inspannen nu?Je weet toch dat zowat alles wordt vrijgesproken nu,een moord kan nu nog alleen tot een gevangenis straf leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Al begrepen wat het verschil is tussen een spiegel en een spiegelbeeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik vind het alvast geen goede reclame.
Of das meisje nu een dom wicht is of niet, maar in het gezicht tattoos plaatsen doe je gewoon niet. En al zeker niet zo een grote. Die tattoo kostte maar 55 euro(stond ergens in de pers). Nogal cheap voor zo een grote tattoo niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tatoeëur geniet uiteraard van de reclame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez kijk nog eens heel goed, dan zie je dat ze aan de ongeschonden kant van haar gezicht 3 puistjes heeft. Die zijn dan ook van kant verwisseld of wat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Raf : 17 juni 2009 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |