![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Waarom nemen al die mensen nog de moeite om naar het stemhok te gaan? Laten we anders gewoon op een partij in haar geheel stemmen, en niet op de personen zelf. Ze doen toch wat ze willen NA de verkiezingen! ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 23 juni 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Vroeger zou ik hier xxx reacties op gekregen hebben. Maar nu interesseert zich niemand meer voor het VB. Allé, ik moet nu maar een andere partij zoeken om te haten
![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 28 juni 2009 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het enkel kiezersbedrog als die mensen lijsttrekker waren of een hoge plaats hadden, lijstduwers ed die verkozen zijn vind ik geen kiezersbedrog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is nu eenmaal zeer moeilijk om als enige partij niet mee te doen aan dit kiezersbedrog. Een rotsvaste principiële houding hierin zou electoraal slechte gevolgen kunnen hebben. Kleine partijen hebben veelal niet genoeg boegbeelden om te onsnappen aan dit spelletje kiezersbedrog, en grote partijen hebben nu eenmaal geen enkele scrupule om hiermee verder te doen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je op voorrand duidelijk zegt dat je niet zal zetelen en dat het is om je (morele) steun te geven aan de lijst zie ik echt niet in wat het probleem is ![]() Laatst gewijzigd door toccata : 28 juni 2009 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Want iedereen verwacht dat Annemans, Vanhecke, Dewinter en Valkeniers samen in het VL parlement gaan zetelen.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je op een lijst, als je toch niet wil zetelen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() enkel JMD deed daar niet heimelijk over , 'iedereen doet het -zei hij in de kamer- , ook VB '
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() JMD was juist diegene die bleef zeggen dat hij WEL zou gaan zetelen...