![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Terwijl dat de rijken kunnen betalen om aan een gevangenisstraf te ontsnappen vordert de strijd tegen de kleine garnalen.
Het is alsof dat deze maatregel van “financiële oplossing” er gekomen is voor zaken zoals KB Lux en een zekere boer DK van beau lieu samen met vele anderen. Waarom de strijd tegen de kleine garnalen sneller vordert is ook een goede vraag? Krijgt deze bestrijding misschien meer middelen? En wat brengt zij op tegenover de miljarden dat de fiscale fraude zou kunnen opbrengen. Bij het invullen van de belastingsaangifte heeft iedereen kunnen vaststellen dat er altijd maar meer en meer wordt gezocht naar van alles en nog wat. Men gaat het schijnbaar altijd maar zoeken bij dezelfde groep mensen. Twee maatstaven een die men al jaren met rust laat en een anderen die makkelijk te pakken is. Niet iedereen kan een boekhouder betalen die weet hoe te ontsnappen aan bepaalde belastingen. Geef ze verder maar aan de notionele interesten, nog zoiets die zoveel meer aan het kosten is. Dit wil niet zeggen dat beide groepen niet moeten vervolgd worden maar laat ons eerlijk zijn de enen is een georganiseerde misdrijf en het andere is misschien te wijten aan slechte regels. Zoals de werkloosheid uitkering onbeperkt in de tijd die zoveel illegalen naar hier brengt die er ook willen van genieten. Wij zijn de enige die deze service geven! Waarom deze regel in leven blijft is voor sommigen een raadsel terwijl anderen weten wie er sinds jaren allemaal mee gediend is. Leden van de betere maatschappij inbegrepen. Maak de lijst bekend van deze die al meer dan vijf of tien jaar werkloos zijn dit zal in België land voor verrassingen zorgen. Zij houden deze waanzinnige maatregel in leven en dat is dan geen sociale fraude. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=DT2CB9L6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het was mij ook al opgevallen , ze beginnen bij de kleinste eerst ; ze gaan de uitkeringsfraude aanpakken : wel ze gaan nog vele 1000den kontroleurs moeten aanwerven om dat titanenwerk aan te pakken
nog iets : Reynders was er - na vele jaren - in geslaagd te ontdekken dat ongeveer 15000 bedrijven nooit een belastingaangifte indienden, wel hoe is die zaak gevorderd ? zijn ze beboet ? krijgen ze intussen al een forfaitaire aanslag of nog steeds niet , ik heb geen opvolging daarover meer mogen lezen in de kranten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst zagen dat men enkel de kleine garnalen te hard viseert en de grote fraudeurs links laat liggen. En vervolgens zitten beweren dat men werklozen met een sociale uitkering (kleine garnalen) harder moet aanpakken; Logica?????
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Werkloosuitkeringen zijn normaal en moeten blijven bestaan.
Maar zonder beperking in de tijd? Hoeveel mensen komen daarvoor naar België is de vraag die zich daarbij stelt? Is dat niet een stuk van het probleem met de illegalen die naar ons land komen of willen die daadwerkelijk allemaal werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 4 juli 2009 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen kleine garnalen om te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even nadenken voor u iets post doet geen pijn hoor. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denkt ge dat die illegalen greschikt zijn als Management Assistent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Proficiat. Toch gaat het zelden zo als bij u, dat blijkt duidelijk uit de statistieken.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Degenen die willen werken, studeren, sociale promotie maken zijn echt crèmekes van mensen hé... Meestal hebben die ook op Vlaamse scholen gezeten natuurlijk.. Ohja, en wat mezelf betreft: had nogal wat op m'n kerfstok, en ben een "laatbloeier" zoals ze zeggen, op professioneel gebied.. Absoluut niks om fier over te zijn, maar kom... Je ziet, zelfs ik kan nog aan werk geraken.. Waar ik dus op doel is: er is werk, maar soms is een omscholing echt nodig.. En veel mensen zetten zichzelf al van op voorhand bij de vuilbak... Ik dacht ook dat ik geen klop waard was.. Tot ik mijn studies afwerkte en een job kreeg.. Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 4 juli 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik mij af: Welk percentage maken uw 2 "illegale" Tsjetsjeense meisjes uit van alle illegalen ? Ge kent het spreekwoord “ één zwaluw maakt de lente niet.” Tevens vraag ik mij af of er tussen onze eigen werklozen echt niemand meer te vinden is die bekwaam is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vind grijze garnalen, indien goed klaargemaakt, beter dan roze.
Blijf van de kleine grijze garnaal af! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste ''zè zen rejk en iek ni, das ni erlik!''-draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
i Hoeveel dagen moet men (in geval van regularisatie) volgens de huidige wetgeving werken voorleer men recht heeft op een uitkering? De dag + 1 kan men dus bij ons voor onbeperkte tijd over werkloos uitkeringen genieten. Wij zijn het enige land die deze service aanbied. Hoeveel mensen komen daar op af? Kunnen wij dat nog betalen en hoelang nog, is er geen andere (meer gerichte) oplossing om geld uit te delen? En wat met de vergrijzing, pensioenen die nog altijd niet gelijkgesteld zijn? Waarom niet zoals in Nederland, iets dat meer kansen heeft om betaalbaar te blijven, een gelijk bedrag voor allen? |
|
![]() |
![]() |