![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is dat allemaal vandaag? Yasmine, Michael, Farrah Fawcett... The grim reaper is op ronde..
![]() http://hln.be/hln/nl/1311/Michael-Ja...tilstand.dhtml Een welgemeende RIP... ![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 26 juni 2009 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ze mogen alles zegen wat ze willen van Wakko Jacko, zijn muziek is geniaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ach ze hebben van die jongen een monster gemaakt.. Ik heb nooit iets tegen hem gehad.. De meeste van zijn liedjes zijn oprechte outcries naar een betere, rechtvaardige wereld.. Respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() RIP - Michael is een jeugdherinnering, gone now. Voor mij was hij super tot aan zijn grote doorbraak met thriller. Off the wall was awesome. Tijdens en na thriller ging het voor mij bergaf...
Apropos, broer Jermaine en zus La Toya waren hier in het VK op Celebrity Big Brother een paar weken lang. Ik kijk nooit tv en zeker geen BB, maar voor Jermaine heb ik een uitzondering gemaakt: bijzonder nederige en stille, maar ueber sympathieke kerel was dat.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]()
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 26 juni 2009 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Michael was rijk maar erg eenzaam. Uitgebuit en mishandeld door zijn vader.
Vandaar zijn vreemde levensstijl. Zijn muziek zette een stempel op de dansmuziek in de jaren 70 en 80. Het zijn inderdaad 3 opmerkelijke overlijdens. Dat stemt tot nadenken en relativeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Michael Jackson werd in de popindustrie verstrikt. Uitgebuit ... eenzaam. Ondanks dat ik niet van zijn muziek ben, noch van zijn verbouwingen, spijt het me dit te horen.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een groot artiest is heen gegaan. Maar het Echte Talent in de persoon zelf was al lang dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() RIP Michael, ik zal je altijd graag blijven zien en nooit vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Engels zegt men "Death comes in threes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Die kerel is vermoord door de muziekindustrie! Hoewel zijn gezondhied dat al lang niet meer toeliet, hebben ze hem toch nog 50 concerten in een wereldtournee opgedrongen. Die man en zijn lichaam konden dat onmogelijk nog aan.
Los daar van vond ik zijn muziek maar janettenmuziek, doch dat is mijn mening............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Muzikaal genie. Ik verbaas mij er steeds over hoe vaak zijn muziek nog wordt gedraaid. (en niet alleen nu omdat hij dood is)
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rip!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pff. 't Gaat hier toch maar over een opgebleekt spook dat een hoop lawaai produceerde, een hoop schandalen en vuiligheden heeft veroorzaakt. Geen groot verlies voor deze wereld.
![]() |
![]() |