![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gekker hoe liever. En dan maar zeveren over eilanden voor de Belgische kust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jantje;4874205]
Citaat:
![]() Waddistna? Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Raf;4874258]Dat bedoel ik dus net.
Een onbewoonbaar eiland voor extra bewoning. Hoewel ik het anders begrijp. Een onbewerkbaar eiland voor extra bewoning. Er kan dus geen landbouw plaats vinden en het eiland zal niet aan eigen voedselvoorziening kunnen doen, maar wel gebruikt kunnen worden als kunstmatig aangelegd woongebied. Zo iets als een stad bouwen op de maan. Hoewel men met de huidige technieken geen grond nodig heeft om aan landbouw te doen en men er dus wel aan voedselwinning zou kunnen doen, doch zeer moeilijk aan bosbouw en veeteelt. Opzich ishet inderdaad geen slecht idee, doch duur voor de Nederlandse belastingbetaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tzijn de nederlanders die daarmee willen bouwen, niet de rest
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel de (mede)verantwoordelijkheid van al de rest...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs China en India en Rusland hebben in het verleden massaal rommel in zee gedumpt. Je kan dus stellen dat alle industrielanden zouden moeten bijdragen aan de opruiming van dat stort in zee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké. Mee eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan weet dat er slechts enkel in België schepen zijn die geschikt zijn om die rommel op te ruimen en de verwerking van die plastiek een volledige Vlaamse uitvinding is.
Weet je dus ook wie er uit een dergelijk project het meeste voordeel haalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() [quote=Jantje;4874283]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Heel de wereld vervuilt met plastic en van alles en nog wat. Behalve mischien een paar " primitieve " volkeren die heel afgelegen wonen, en met heel die waanzin niet meedoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang die berg afval daar maar verdwijnt. 't Wordt dringend tijd, eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel goed, zo moet ik me niet schuldig voelen als ik men rommel in de zee kap.
![]() |
![]() |