![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
dit vond ik ergens op een papiertje gekrabbeld als bladwijzer in een tweedehandsboek dat ik ooit kocht. heb de tekst nergens anders teruggevonden, misschien kan iemand hier me helpen om de auteur te achterhalen (als deze tekst al ooit gepubliceerd werd). het lijkt me een mystiek liefdesgedicht dat ergens wel wat de sfeer van de middeleeuwse mystieke minnepoezie ademt. daarom dat ik vond dat het wel in dit subforum paste. Citaat:
redwasp
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() belief
You tell me we will rise again You tell me this time we will win You tell me force is on our side You tell me faith it is our might You tell me our soldiers are so enlight They know right from wrong on sight You tell me rulers we will be You tell me there's a place for me You tell me at your side is where I'll be You tell me it's all about you So convincingly that I believe it's true You tell me and tell me and tell me Without a question coming through --------------------------------------- ook vrede