![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090630_063
Oei, Vlaanderen zal wel betalen, zeker???? Als de Brusselaars EN de Walen tevreden zijn, moeten we weinig goeds verwachten!! Enkel de federale helpen als het de Vlamingen ten goede komt, been stijfhouden, Peeters, we rekenen op je!! Vlaams geld enkel nog voor Vlaanderen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo,het gaat zijn gangetje zoals het al jaren lang het geval is wat financiën betreft...
De vlaming genereert en de waal spendeert méér dan hij genereert en de vlaming kan bijleggen... Niets nieuws dus.... En schuiven ze lekker alles door naar 2015, dan zijn de huidige federale en waalse deelregering immers al terug effectief verleden tijd ,en kunnen anderen zich de kop breken om de gigantische financiële put ,ontstaan door het jarenlange wanbeleid te gaan dumpen... Tenzij ze worden herverkozen natuurlijk, dan schuiven ze het wéér voor zich uit op de lange baan ,en wordt het wéér een beetje meer hopelozer .... Alles gaat goed.....nou ja.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voel jij dat soms in je portemonee ofzo? ![]() Vlaanderen is één van de welvarenste regio's in de wereld FFS!!! ![]() Over 50 jaar is het misschien de waal die méér genereert dan de vlaming... What's next? West-Vlamingen & Limburgers verfoeien omdat ze minder opbrengen dan een Antwerpenaar? ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ja, ik sluit ook allesbehalve uit dat op een dag de walen meer bbp per capita zullen genereren dan de vlamingen. NA de splitising van België.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Het probleem is dat we betalen terwijl zij bepalen wat er gebeurt, dat is toch te zot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en alweer blijkt wie met wie solidair is en wie niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natùùrlijk voelt hij dat in zijn portemonnee! Belgen betalen gemiddeld de hoogste belastingen van de 30 OECD landen, betalen de hoogste bijdragen voor sociale zekerheid in Europa, en krijgen de laagste pensioenen van Europa. Waar dacht je anders dat het geld vandaan kwam? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwijg en werk gij asociale fascitische Vlamingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als de waal ooit méér zal genereren dan de vlaming, wel het is hem gegund. Ik zou het in elk geval dan niet normaal vinden, dat de vlaming hem dan gaat pluimen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 1 juli 2009 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Voel jij dat soms in je portemonee ofzo?
wat je niet krijgt kan je niet voelen , zelfs ik maar 1536 e bruto verdiende ging daar nog 30% aan af , alleen een maschochist kan zoiets leuk vinden Vlaanderen is één van de welvarenste regio's in de wereld rijk aan leefloners ? voedselbanken ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op dit moment, kan men zich de vraag wel stellen hoe welvarend Vlaanderen zou kunnen zijn zonder die ballast "België".
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wie geloofd in die mannen nog ? Heeft die politieke moed ? Dan bestaat sinterklaas echt !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de waalse politici doen maar op... met uw en mijn geld !! Vlaanderen gaan kapot aan dit beleid !! Vlaanderen kan bedrijven in moeilijkheden niet helpen, want het geld is weg : 12.000.000.000 per jaar !!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken de twee kanten van de medaille en vooral, ik zie dat je niet alle Walen over dezelfde kam kunt scheren. Het zou verhelderend zijn voor vele Vlamingen om af en toe eens contact te zoeken met de andere kant van ons land om te vergelijken. Wat ik alvast geleerd heb, is , dat hier in Luxemburg de mensen meer op de golflengte zitten van de meeste Vlamingen en zeker niet tot de profiteurs behoren , zoals de perceptie in Vlaanderen over de Walen !! Ik moet toegeven dat ik de Walen uit Mons, Charleroi, Liége ....niet ken en dat daar wellicht vooral de stereotiepe Walen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |