![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De wonderen zijn Belgie nog niet uit,wie had gedacht dat Leterme politiek was uitgeteld komt bedrogen uit.
Buiten langs de voordeur gevlogen om daarna op handen en voeten via een verborgen achterdeur weer het circus te vervoegen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb er alvast nooit op gestemd.
Tot zover mijn democratische bijdrage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als wat ? Ik verwacht dat hij terug eerste minister wordt. Dat Van Rompuy gaat zeggen : ik heb hier nooit naar verlangd, jij was verkozen en bent gezuiverd van alle blaam, hier is de fakkel terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu kan hij eindelijk van binnenuit wraak beginnen nemen op de gerontocraten van de CD&V die hem opzij hebben gezet wegens vlaams en het bezitten van principes. Bye Bye Herman....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Rompuy was Leterme liever kwijt aan de Commissie dan De Gucht.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dat scenario: wissel De Gucht - Leterme werd reeds bij het aantreden van Van Rompuy voorspeld. Dat was de pasmunt voor het gezichtreddende erebaantje van Dewael en het europees commissariaat van De Gucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp alleen niet waarom De Gucht door twee mensen moet vervangen worden;ik dacht dat men moest besparen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() wat Vandenbroeck kan kan ik ook moet YL gedacht hebben , zonder het onderduiken dan
menschen zonder papieren kunnen beter uitkijken voor Vdbroecke , eens ze papieren kunnen bemachtigen zou hij ze wel es in brand kunnen steken |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar misschien is het in dit geval niet zo'n slecht idee om hem buitenlandse zaken te geven: stuur hem continu op missie (België moet immers nog zo veel recht trekken in deze scheve wereld) , en in de dode periodes kan hij De Crem vervoegen om onze 'jongens' te gaan opfleuren...Is dan tenminste 1 vliegtuig gespaard.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() CD&V is nog groener dan groen, die hun recyclage technieken zijn op en top.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Logisch denkwijz. Van Rompuy doet het toch niet graag. Terug als kamervoorzitter en Dewael naar Europa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Volgens de Franse kranten zal Turtelboom moeten gaan en zal een ander(e) haar plaats innemen en ook vice-premier worden!!
Turtelboom werkte al heel lang op de zenuwen van Arena en Onkelinckx!!! Zouden de Franstaligen weer hun goesting krijgen en aldus een algemene regularisatie in de wacht slepen??? Niet dat ik Turtelboom zo fantastisch vind, maar ze gaf toch niet toe en blijkbaar zal dit haar haar postje kosten!! Laatst gewijzigd door omaplop : 9 juli 2009 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() mv Turtelboom heeft enig haar op de tanden , een zeldzamheid onder nederlands sprekende ministers !! in dit land
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van Rompuy zal op die manier minder onder druk zijn van de anderen. Positief denken moet ook kunnen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom nog verkiezingen houden in dit land ?
Iedereen veranderd zomaar van functie en van partij dit is waanzin en bovendien onrechtvaardig tegenover de kiezer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik was meteen geïnteresseerd in deze thread, want ik had de titel ervan vluchtig gelezen als “Leterme weer in de bak”.
Niet, dus. Tja, laat dan maar. Ik wacht op zijn volgende lachwekkende stommiteit om commentaar te geven. |
![]() |
![]() |