![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Lees mijn website pagina 4. Staat een nieuwe vorm van economie. Leonisme. Werkt prima in theorie. Theorie is spiegel van praktijk. Website is: http://www.levennadedoodbewezen.come2me.nl. Lezen maar. Lang leve Belgie!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Communisme leek ook mooi in theorie...
![]() Laatst gewijzigd door Kazan : 18 juli 2009 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Alleen dat selectieve groepje miljonairs wordt betaald door de oneindig rijke overheid. Prijzen worden door regelgeving of anders door de overheid gemanipuleerd en op eenzelfde hoogte gehouden. Dan heeft het geld dat de overheid zelf maakt altijd eenzelfde waarde.
Alleen dat selectieve groepje miljonairs (zo'n 100.000) wordt gigantisch rijker en kunnen globaal uitbreiden. Dat betekent werk. Dat betekent gezonde economie. Het geld dat die miljonairs hebben zal nooit uitlekken naar de gewone burger. Overheid betaald de miljonairs om projecten in Afrika te beginnen. Dus derde wereld geholpen. Niemand gaat er op achteruit. De overheid kan alles. Subsidie? Effe geld drukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn economie is de toekomst.
|
![]() |
![]() |