![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht uit het Belgisch staatsblad van 19.06.2009:
Citaat:
426.000 euro... Wij betalen onze eigen islamisering. En hoe. Konden we met dit geld niks beters doen? Echt niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben tegen subsidies voor religies, afschaffen!
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben hier wel akkoord mee.
Alhoewel de Christenen wel subsidie mogen krijgen vind ik, die religie behoort nu eenmaal tot onze roots. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
''Coluche'' zij ooit, (bij een 'Soda' automaat): zolang ik win blijf ik verder spelen. Blijkbaar is de 'Belg-automaat' nog niet helemaal leeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De eerste slagzin past eigenlijk beter bij de 'Moslim' en de andere gelijkt eerder op de hedendaagse Belgische Logica. Delen voor beter te regeren lijkt echter de drijfveer te zijn van onze huidige leiders. (Als je liever geen kindergeld zou willen trekken, zou je beter vanaf nu, op je achterste letten) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pot? Ketel?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Vlaanderens roots in het Katholicisme lagen, had het land er toch heel wat anders uitgezien, denk ik. Iets Middeleeuwser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Geen subsidies voor georganiseerde religie.
Dat ze zelf ronselen onder hun aanhang.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ofwel subsidies voor alle religies, ofwel alle subsidies afschaffen!
mij eender.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welkom terug trouwens !
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondanks de misdaden van m.n. de katholieke kerk, die zo vaak slecht presteerde in haar imitatio iesu, is het echter een onverdiende belediging voor het christendom, de verkondiging van Jezus op hetzelfde niveau te stellen als die van Mohammed. Dat is zoiets als Gandhi gelijk stellen met Hitler. Gelukkig mogen we beide geloofssystemen voor mijn part droogleggen: hetzij omdat de stichter vzmh een booswicht zonder weerga was, hetzij omdat de mythische stichter geen voorbeeld heeft gegeven waarvan de navolging kan worden georganiseerd of door machtsuitoefening en volksmanipulatie worden bevorderd, zoals de (on)christelijke kerken al zeventien eeuwen bewijzen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 augustus 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoewel ongelovig, ben ik toch blij dat ik een christelijke opvoeding heb genoten, en katholiek, nou, dat hoeft het niet per se te zijn geweest - ik kan moeilijk vergelijken - maar katholicisme was nu eenmaal wat Vlaanderen te bieden had. Ik heb met het christendom niet gedaan wat mijn opvoeders van me verwachtten, maar ik heb er toch iets mee gedaan wat mij veel waard is; het heeft mij veel gebracht, en ik vraag me af hoe ik dat aan mijn kinderen kan doorgeven zonder gelovig te zijn. Het mooie zou niet verloren mogen gaan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 augustus 2009 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die verdraagzaamheid is blijkbaar eenrichtingsverkeer. Citaat:
En waarom enkel klagen over VB? Waarom klaagt u de subsidies voor alle politieke partijen niet aan? Dat ruikt naar plat racisme... schaam u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |