![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu het nog kan, neem ik in het stemhokje de bokshandschoen op, maar wie weet zouden sommige superdemocraten ons dat niet al te graag willen verhinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat stemt tot nadenken. Er is helemaal geen sprake van muilkorving, wel van een noodzakelijke sanctie want het begint de spuigaten uit te lopen met die partij. Racisme is strafbaar sinds 1981, maar gedurende meer dan 20 jaar heeft het Blok zich daar niets van aangetrokken. De kleine man moest het eens proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() De VLD krijgt evenveel om bij monde van Hendrik Daems de uitkeringsgerechtigden uit te maken en te stigmatiseren voor "sociaal profitariaat".
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom????
Wat gaan De Winter, Annemans en een paar er aan kunnen doen???? Zie Nederland: Fortuyn had voor alles oplossingen en schreef die in uitvoerige teksten neer. Spijtig dat hij niet lang genoeg heeft mogen leven. Het zou interessant geweest zijn wat hij aan een problematiek op wereldniveau zou hebben kunnen doen. Voor zover het allochtonen probleem er een is uiteraard. Zijn volgelingen waren al snel uitgeblust. Ze konden alles wat voorgekouwd was niet toepassen. En snel werd het een onderling geruzie over postjes. Zo'n geruzie bestaat hier te lande ook al onder de VB volgelingen in Limburg. Zie topic "Hommeles...." Maar mensen toch.... waarom is het probleem ontstaan : ja, juist, zo iets begint heel in 't klein..... eerst haalt men ze naar hier om de vuile kartweitjes op te knappen. Uiteraard steekt hun verworven loon, etc... de anderen thuis de ogen uit. Men haalt er meer naar hier want het is toch zo makkelijk de vuile jobkes door "minderwaardigen" tegen hongerloon te laten doen. Men verhuurt hen krotten aan woekerprijzen i.p.v. die panden te renoveren... al vlug moesten ze om de woeker huur op te brengen met velen in schandalige koten kruipen... dat bracht "overlast" mee... etc... etc... ik herinner mij nog goed de periode in het begin van de 60-70'er jaren waar van bij ons in Ford Genk ganse ploegen prospectoren naar ginder gingen om wat meer mensen naar hier te halen... hier gold hetgezegde: wie gaat er nu in zo'n zottenhuis als Ford werken.... 60 percent van de Zuid-Limburgers ging in het Luikse industriebekken werken waar ze het heel goed hadden, lonen waar men supergoed kon van leven... Vlaamse omkadering (het meeste gebeurde in een Vlaam-Waals jargon)... alles en nog wat.. dat betekende dat de arbeiders maar schoorvoetend naar Ford kwamen ... dus maar Turken en Marokkanen en Sicilianen, etc erbij halen... de mijnen werden door het syndicaal establishment in leven gehouden ne vonden gehoor bij de sossen die zo de mogelijkheid zagen om de SP erop laten vooruitgaan.... nu zijn de tijden veranderd, spijtig.... maar ja dat is nu eenmaal zo.... maar wat gaan De Winter en Annemans er aan doen??? biedt het 70 punten programma of het afgezwakt afkooksel daarvan soelaas??? in een omgeving waar de wereld één groot geheel wordt waartussen men grenzeloos kan bewegen... zeg nu eens eerlijk, jullie "believers" in het heil van die enkele die ook enkel op parlementaire mandaten uitzijn die veel opbrengen voor een beetje geschreeuw en gelul.... 2de luik van het "programma": de rand rond Brussel... de plaatselijke boertjes boren een goudmijn aan... men vindt rijkeluizen die heel veel, heel veel geld betalen voor hun grond. Men verkoopt en er is domino effect... men gaat ze zlfs halen waar ze zijn die goede betalers. Die bouwen en dat breidt uit. Uiteraard willen die mensen zo weinig mogelijk last en de boertjes beginnen winkels in het Frans te openen..... etc.... en dan komen de "Vlaams Nationalisten" en die beginnen met geel-zwarte vlaggen te zwaaien... de oorspronkleijke bewoners zeggen niets, die hebben er voordeel aan... maar enkele extremisten denken dat ze hun "vaderland" moeten verdedigen en scheppen hommeles... uiteraard zijn de dikke betalers van grond niet akkoord en die creëren hun eigen partij FDF of wat het ook is... en die halen in de rand nog hogere kiescijfers dan het aantal inwijkelingen... ik heb eens de moeite gedaan om b.v. in Sint-Genesius-Rode met oorsponkelijke inwoners te gaan praten: die verwerpen dat VB en ander communautair Vlaams geweld... en bijvoorbeeld de Van Rompuy die er woont wordt daar aanzien als een verwaande kerel... intussen verkrotten ganse buurten en die huizen worden door huisjesmelkers aan woekerprijzen verhuurd... daar is het ten slotte nog beter dan in de onherbergzame streken in Turkeije en Marokko vanwaar die sukkelaars komen... 3de luik: enkele CVP'ers vatten de idee op om Voeren naar Limburg te halen... een beloning voor de destijds vigerende CVP suprematie aldaar... de oorspronkelijke bewoners zijn er grotendeels tegen omdat ze voor alles en nog wat op Luik aangewezen zijn EN zich daar goed bij voelen... men onteigend voor Chertal tegen Herstal.... met die premie zijn er wat andere heethoofden �* la Happart die gronden in Voeren duur betalen... intussen zijn VU en andere afvallige VB etc daar taalwandelingen gaan doen... makkelijker omdat rond Brussel dat zo niet lukt... resultaat hommeles en de standpunten worden grimmiger... en de oorspronkelijke verkopers van de gronden... die genieten van hun nieuwe welstand en het kan hen geen barst schelen... en nu weer eens de vraag: wat gaan De Winter, Annemans en hun klieken daar aan kunnen doen???? zelfs als ze de 35 percent halen... wat blokkeringsacties... de economie gaat nog achteruit gaan, daar waar het nu redelijk goed gaat... nog wat meer ontevredenen... en De Winter en Annemans, ze lachen in hun vuistje ... wel achter gesloten deur... en nu zijn er enkele mensen die niet nadenken die mee zitten te zwaaien met slogans over democratie... och mensen toch... zijn jullie nu echt zo dom??????
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() U stigmatiseert mij weer als extremist.
Let op uw woorden ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind het raar dat men alle VB-kiezers als stom bestempeld
![]() -zijn het niet die van de Spa die geloven dat je nog iets gratis krijgt? -Is het niet die reuzekleuter van de VLD die de olympische spelen in vlaanderen wil voor +/- 4 miljard. ![]() - zijn het niet die van GROEN! die softdrugs gelegaliseerd hebben ![]() - zijn het niet de NVA 'ers die hun principes overboord gooien en met CD&V meezeulen ![]() wat ik wil zeggen is dat er bij elke partij stomme mensen zitten. ook bij het VB. en meestal verstaat men onder stomme mensen : de ongeschoolden.(hoewel dat niet altijd zo is) en als men zegt dat ze vooral bij het VB zitten is dat omdat ze misschien meer met de realiteit geconfronteerd worden. bv doordat ze meer in wijken wonen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik sprak hier niet als VLD'er. Ik heb nergens een VLD logo bijgezet. Wel heb in andere postings mijn geloof in de VLD geuit, maar niet hier. (al blijf ik overtuigd dat socio-economisch zij het meeste bieden en doen). en dat woord "dom" ruk je uit zijn verbond: mijn vraag gaat over de evidenties die ik aanhaal en over het geloeven of De Winter en Annemans en hun volgelingen dat gaan kunnen oplossen. Daar gaat het om!!!
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vermits een van de ombudslieden mij uitmaakt voor vroegtijdige Alzheimer, vrees ik dat ik je niet goed gebrepen heb...
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |