![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de laatste tijd echt niet veel op den TV.
![]() ![]() Misschien weten jullie interessante programma's... Dit zijn de weinige TV programma's die ik bekijk Op maandag: Documentaire reeks op Canvas over het de Tweede wereldoorlog en het Derde Rijk, altijd boeiend ![]() Op dinsdag: is er eigenlijk praktisch niets, Matroeisjka's af en toe een stukje Op woensdag één van mijn favoriete programma's: De jeugd van tegenwoordig op VT4, daarvoor soms naar VOLT. Op donderdag kijk ik naar Het zesde zintuig op VTM. Op vrijdag niets. Op zaterdag soms eens naar het leven zoals het is luchthaven, de voetbal en de kampioenen op één. Op zondag kijk ik naar Vinger aan de Poot op VTM en naar Witse op één. Uiteraard kijk ik naar Ter Zake en af en toe eens naar de Laatste Show. Naar buitenlandse zenders kijk ik enkel naar de schlagermuziek op de NOS en ARD en National Geografic Channel. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 november 2008 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agrarisch nieuws op omroep Fryslan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Daar ben ik vet mee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kijk nooit TV, alhoewel er voeldoende keus is kan ik na alle mogelijkheden van het internet niet meer genieten van de TV. Een film kijken op een TV-scherm is altijd goed!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben trotse niet-eigenaar van kabelteevee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maandag: Top Gear. Zondag: House M.D. Daartussen nog wat nieuws, kwestie van u bezig te houden hé.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen TV
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Enkel naar het nieuws, voor de rest : Watch Movies volledig gratis!
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 november 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik kijk zelfden naar de Spaanse nieuwsdiensten.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 november 2008 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 november 2008 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Meestal na den twaalven, op Duits, Italiaanse westerens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een grote Franse TV-kijker : van uitzendingen zoals "Ca se discute" of "On n'est pas couché" tot reportages zoals "Vu du ciel", "Des racines et des ailes" of de show "Le Grand Cabaret" van Patrick Sébastien bijvoorbeeld. Ook het nieuws bekijk ik vooral op Franse TV : een David Pujadas of een Laurent Delahousse zijn duizend keer beter dat onze TV-presentators. Ik ben zeer "service public". Belgische TV bekijk ik daarentegen bijna nooit : veel te saai en oninteressant volgens mij..................behalve als ze Franse uitzendingen uitzenden. Vanavond heeft de RTBF een prachtige "Vu du ciel" in Madagascar gedraaid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Look Matt, we're pumping sand and water through this pipe and from here it goes to one of the eight compartments of the hopper"
"So what you do is pumping sand and water through this pipe into one of the eight compartments of the hopper? Waauw, can I help?" Really big things op Discovery blijft momenteel het beste programma alive. Het heeft alles; leuke inkijk in allerlei gigantische constructies en de onweerstaanbaar idiote nuthead Matt. Ik amuseer me rot! ![]() Gisteren stond-ie euforisch te doen over een duiker die controlewerken uitvoerde onder water. Op vier meter diepte, maar voor Matt is dat evengoed een huzarenstuk als de Titanic even gaan schoonblazen. Die duiker is ook een van de weinigen die Matt laagdunkend aankeek en antwoordde "Nothing" op Matt's obligatoire vraag "What can I do?" Meestal laten ze Matt rotklusjes opknappen nadat-ie een korte interventie mocht maken in het dagelijkse leven van een of andere ingenieur. "We're building a very large bridge, Matt" "So your job is to connect this side to the other side by means of a bridge? Waaw, can I help?" Waarna Matt steevast ergens plastiek mag gaan uitrollen of een stel kabels dan weer mag oprollen. Dolenthousiast! Maar Matts grootste sterkte ligt natuurlijk in zijn wurgende interviewtechniek. Aan een ingenieur die meebouwde aan een gigantische brug of zo vroeg-ie of er wel eens problemen opdoken tijdens zo'n bouwwerk. De ingenieur kon niet anders meer dan dat met schaamrood op de wangen toegeven... Matt verkijkt zich wel eens op de mogelijkheden van de werkende medemens. Dat geeft ook altijd vuurwerk. "Waauw man, this machine is really big! Look at all the controls! It probably takes a lifetime to learn how to operate this monster. Tell me Joe, how long does it take before you can control this beast?" "It took me two days Matt" "Waaw Joe, you're the best! Can I help?" Enfin; voor ik helemaal lyrisch wordt; ![]() ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 14 november 2008 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |