![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() lijkt me een strak plan
Nu nog "toevallig" een plan van Marokko in zijn loft laten rondslingeren en de deur op een kier laten staan Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2009 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Laat die persoon nu toch eens gerust, als hij niet wil eten is dat zijn goed recht, na een vijftigtal dagen kost hij ons geen geld meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() hij krijgt alleen nog kaas of varkenvlees
Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2009 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bijkomend voordeel:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 augustus 2009 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() prima idee van trabelsi ! blijven volhouden zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
trabelsi is toch geen marokkaan ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Kunnen ze hem zijn zin geven zodat hij weer gaat eten. Binnen de kortste keren heb je een hele groep gevangenen die zullen hongerstaken voor één of andere reden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Laat ze maar hongerstaken die ratten.
Hopelijk tot hun overlijden. OPGERUIMD STAAT NETJES !!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strangers
Als ze dat nu is allemaal zouden willen snappen.... Tekst ik zèn nen bleken Algerijn 'k zou gère gastarbeider zijn en dan nog liefst in den Belgik want hier bij ons is 't toch zo warm ik heb mor een vraa, ik zèn arm 'k verdien e frangeske en ne chik a'k van me wark is verlet dan trekkik giênen R.M.Z giên kindergeld of giênen dop ik wil nor 't land van Boudewijn 'k heb wel gin cente veur den trein dan doenek 't mor mè autostop ik zèn ne bleken Algerijn na zennik het gastarbeider zijn in den Belgik al wa gewend ik werk hier in e stinkfabrik waar da'k ik justekes nog ni stik mor ik verdien ne schone cent ik geef e vijfde van m'n pree on e vochtig kruipkot mè W.C. plus nog m'n kole op krediet trekt van den overschot diên a g'hèt nog oewe kost, oewen R.M.Z wel dan travakkik hier veurniet ik zèn nen bleken Algerijn na zienik het gastarbeider zijn in den Belgik al andersoem 'k mag in giniên café of zaal 'k verstaan gin botte van die taal tenzij dan "zot" of "godverdoem" de mense zien hier allemol zuur de look en 't schapevlees zèn duur en de T.V-programs zèn flaa hier weurt veel frit en sex gemokt de maskes lopen hier half nokt en ik verrek hier van de kaa ik zèn nen bleken Algerijn ik zèn da gastarbeider zijn in den Belgik al meer as meug want azzet kon dan ginge kik vandaag nimiêr nor 't stinkfabrik en ik vertrok al morgenvruug terug nor 't land van Boumedienne waar da'k God en klein Pierke ken al zennek 'r mor 'n arme luis zelfs zonder dop of R.M.Z. zelfs zonder tafel, zonder bed hemmek 't er warm, zennik 'r thuis al hemmik giêne rotte knop dan gonnek mor trug mè auto-stop want 't is er warm ... en 'k zèn er thuis... en as ge wilt meezingen tis op de melodie van Le Metec.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ist al ramadan?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekanst - 22 augustus.
![]() Trabelsi is nog wa vroeg. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 augustus 2009 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun die mens in zijn voornemen.
Gewoon helpen, en geen eten meer geven. Wedden dat ie snel van gedachte verandert?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Nog nooit van gehoord van die Trabelski-gast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() laten we hem varkensvlees voederen onder dwang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ja, hem elke dag een lekkere gebraadje of koteletje voorschotelen, eens zien hoelang hij die gestoofde ajuintjes in bruine leffesaus en die goudgele patatjes laat liggen...
Ik lustte vroeger ook geen spek, totdat mijn grootvader me drie dagen achtereen spek voorschotelde 's middags. Op dag 4 lustte ik wél spek, wees gerust. ![]() Waar zit Trabi? Kwestie dat ik eens een kebab kan gaan swelgen voor zijn venstertje met tralies voor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken de reden van zijn hongerstaking, hij is zijn 'penpal' Sekakki kwijt.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |