![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net live op de TV.
Veel kinderen zijn nog wakker, de Meiden van Halal zijn te winig in het nieuws dus ze hebben ingestemd met dit stukje walgelijke TV. Noemen ze dit nu integratie ? Sorry geitje, zegt één van de Meiden van Halal tegen het jonge geitje. Met een vertwijfelde blik sussen ze het geitje dat zich over lijkt te geven aan zijn lot. Een slager, een mes en bij de woorden Bismillah Allahu Akbar (in de naam van Allah, de allergrootste) snijdt hij het nekje van het geitje door. Rechts-boven een verkorte versie te zien. http://llink.nl/eetsmakelijk/viewpag...flevering=1644 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat na tic tac ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Walgelijke rotte vuile heksen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vlad is niet dood ; hij werd ontvoerd , ontsnapte en maakte many many nazaten in de woestijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De ouders van deze walgelijke meiden, hebben 1 van hen jihad genoemd. Ze maakt haar naam alvast waar. Hopelijk laten ze deze rommel nog veel zien op den teevee. De partij van Wilders zal nog meer scoren. Hopelijk zenden ze het in vlaanderen ook uit. Ideetje voor onze rode VRT? Zowel de islam en de joden mogen dringend de 21 ste eeuw binnenstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's nu wel helemaal over. Een geitje slachten tot vermaak van het teevee-publiek. Walgelijk gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Moeten ze bij die meiden van Inteelt doen.
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
liever een stuk dierenlijk opeten dat mooi bij de slager, waar we het niet kunnen zien, werd afgemaakt? ik moet me eigenlijk niet moeien met vleeseters, dat is hun eigen keuze. maar ik vind dat iedereen die zelf regelmatig op een dierenlijkje zit te kauwen, op z'n minst hypocriet als ze niet willen zien hoe dat dier wordt gedood. vrede, redwasp
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() barbaren die 1400 jaar achterstaan zijn het!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halal slachten; het dier moet wel een goed leven gehad hebben, dát is een vereiste, maar mag dan onverdoofd de keel overgesneden worden om leeg te bloeden, zodat het dier nog 'wie weet hoe lang' hangt te spartelen (ze doen het overigens met mensen net zo graag), voordat de doodsstrijd eindelijk voorbij is - een goed leven - het geitje was gofferfukkingdomme maar 2 maanden...2 MAANDEN JONG - hersenloze mutzen waarvan er 1 dan nog 'Jihad' heet - geen wonder - dat hoofddoek snijdt alle bloedtoevoer naar de hersenen af - aandachtshoeren zijn het!
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die meiden roepen bij mij de meest negatieve emoties en gedachten op.
Ik heb spijt dat ik dit voorval van bloed en pijn heb gelezen, onnodig dierenleed waar ze nog plezier aan beleven ook. Ongelooflijk. Wie zo met het leven omgaat, daar heb ik liever niets mee te maken. Zeer triest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit vervult me met meer walging dan de dagelijkse bomaanslagen in Irak....up yours islamieten !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat arme beest is waarschijnlijk na de slacht in een container gegooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Steeds vaker vallen de islamitische maskers af en komt de ware barbaarsheid van deze pseudoreligie voor de dag. Ik zag dit soort islamitische hobbies dan ook gaarne nog veel vaker op prime time uitgezonden opdat het de ogen zal openen van al die verblinde multikulfantasten.
|
![]() |
![]() |