![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn weinig dingen, mensen die ik veroordeel.
Maar hij mag in de cel blijfen tot zijn ziel verrot tot in de negende hel. Zijn jongste slachtoffer was nog heen tien jaar. Verkracht, en afgemaakt. En het was familie. Ze liggen begraven op zwijnaarde. En hij durft te vragen, Horion: 'Waarom moet �*k voor alles boeten?' JIJ moet boeten. Gewoon. Je moet. Hoe meer hoe beter. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GRG2DVD5L
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verblijf in belgische gevangenissen is onmenselijk ; er was nog hoop voor de arme opgesloten zondaars toen de Nederlandse staat in zijn onmetelijke goedertierendheid een aanbod deed om belgische geînterneerden op te vangen in haar lege modelgevangenis in Tilburg. Maar hier waren dan weer de hardvochtige wraakzuchtige waalse landgenoten tegen. Misschien de "zware jongens" aan boord zetten van een gevangeniscruiseschip richting Somalische kust ? De somalische piraten doen geloven dat er een kostbare lading aan boord is, zodat ze deze mannekes kapen (en ze dan niet vrijkopen naturellement..)
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() spijtig dat er geen doodstraf bestaat voor die kerel, dan hoefde hij niet te zagen.
Maak eens een wet dat zo'n gasten zelfs de media niet meer mogen halen, of heeft ie plots weer burgerrechten ?
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() De negende hel -als ik mij goed herinner
![]() Maar de straf is 'vrijheidsberoving'. We kunnen er eens over debatteren of dat niet een beetje aanscherping behoeft (dwangarbeid bijvoorbeeld) en dat dan in ons strafwetboek laten opnemen. Maar om nu '�* la tëte du client' de straf te gaan kwadrateren ? Eigenlijk is dat waarvoor 'onze vriend' nu binnenzit : zelf 'rechterke en beul' spelen... En, Bierke, de doodsstraf is geen straf (maar wel een goed middel om psychopaten die te lui zijn om zelfmoord te plegen en daar liefst een goed stukske theater van willen maken op ideeën te brengen).
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mijn kop eraf dat Dutroux binnen een jaar of 10 minstens evenveel noten op zijn zang zal krijgen. En omdat die kindermoorden dan allang niet meer in het geheugen gegrift zullen zijn, is er nog een aardige kans dat ie ermee wegkomt ook.
Horion vrijlaten? Na het horen en zien van een re-enactment van het drama op panorama, heb ik m'n vriendin gezworen dat ik 'm hoogst persoonlijk zelf zou gaan aflappen, nog voor ie een voet uit den bak heeft gezet. Een luciferiaans, sadistisch zwijn als horion heeft zelfs geen recht op verse lucht of licht in zijn cel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die mens heeft gelijk te vragen waar hem recht op heeft; anders moeten zijn rechten maar aangepast worden.
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou de foto van het gezin die hier nog steeds staat inscannen en plaatsen. Ik ben militaiir, op vele zendingen geweest, Ik kan doden op manieren die jullie je niet kunnen voorstellen. Ik heb genomen, is echt simpel, en moet ermee leven. Maar ik nooit juist maar genomen. Ik heb steeds gebobeerd om mijn maatschappij iets terug te geven, om iets te zijn. Zonder er iets voor weer te willen. Dat is wat voor mij een mens is. Nemen is simpel, en het daarna op de maatschappij steken ook. Maar het blijft mij verwonderen, hoe simpel het is voor de "kastelozen" als je me dit woord wilt excuseren, om gewoon leed te doen gewoon omdat ze het "kunnen" En daarna nog durven klagen.Omdat ze een straf gekregen hebben. Hij heeft niet meer te durven klagen. Dood moet hij niet, Dat is geen straf. Maar gij geeft geen recht nog te klagen, al leeft gij de rest van zijn dagen, 24/7 in het pikkedonker.
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het feit is dat hij mag rotten. Voor mijn part in de zevende. Tot in de eeuwigheid.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...'recht'??? ![]() Zo 'iets' heeft elk 'recht' verspeeld en zou ook navenant moeten 'behandeld' worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik weet ondertussen ook dat er weldegelijk "slecht bloed" bestaat. Dingen die voor mensen doorgaan, maar het niet echt zijn.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die staat er allang op dat men hem met meneer Dutroux aanspreekt,en o wee als het eten te warm of te koud is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen probleem.
Binnenkort zal door de beschermelingen van linkiewinkieland via de sharia de doodstraf door steniging, ophanging enz terug worden ingevoerd. Geen Horion meer, geen homo's meer, geen overspelige vrouwen meer....enz...leuk toch?
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Horion was niet alleen
Er was Horion en Feneulle. Over de laatste word er zelfs niet meer gesproken. Hij heeft evenveel erin te doen gemaakt als Horion. Zij moeten binnen blijven. Ze hebben géén rechteN Als een militair probeer ik iets te zijn. Als een militair probeer iets te doen.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 20 augustus 2009 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Zoals een moordenaar zijn die moord op commando?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die beroepsmilitair wordt en deelneemt aan buitenlandse zendingen, en er blijkbaar prat op gaat dat hij kan doden op een manier die wij ons niet kunnen voorstellen, heeft volgens mij dan ook weinig problemen of scrupules als het op doden aankomt. En zeggen "het is hij of ik" heeft een baard van hier tot in Tokio. Militairen horen nu eenmaal killing machines te zijn.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horion (en Feneulle) was nochtans geen militair, ze hebben een hele familie 1 voor 1 voor 1 uitgemoord, en nu heeft meneer 'it' nog noten op zijne zang, hij mag máár 1 uur gaan wandelen terwijl de andere gevangenen 4 uur mogen, en dat dan nog samen met 2 Russen, waar hij niet tegen kan spreken want hij kan ocharmkes geen Russisch, hij kan ook niet meer petanquen(
![]() Hallo, U zit in de gevangenis voor 6-voudige moord - vrijheidsberovende maatregelen. ![]() Uw slachtoffers kunnen nóóit meer buiten wandelen, nóóit meer 'petanquen', nóóit meer niks! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2009 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de man niet lang zou leven buiten de gevangenisdeuren. Het aantal mensen die hem zouden aanvallen op zicht is vrij groot. |
|
![]() |
![]() |