Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2009, 13:31   #1
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard Horion

Er zijn weinig dingen, mensen die ik veroordeel.
Maar hij mag in de cel blijfen tot zijn ziel verrot tot in de negende hel.
Zijn jongste slachtoffer was nog heen tien jaar. Verkracht, en afgemaakt.
En het was familie.
Ze liggen begraven op zwijnaarde.

En hij durft te vragen,

Horion: 'Waarom moet �*k voor alles boeten?'

JIJ moet boeten.
Gewoon.

Je moet.
Hoe meer hoe beter.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GRG2DVD5L
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 13:51   #2
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Het verblijf in belgische gevangenissen is onmenselijk ; er was nog hoop voor de arme opgesloten zondaars toen de Nederlandse staat in zijn onmetelijke goedertierendheid een aanbod deed om belgische geînterneerden op te vangen in haar lege modelgevangenis in Tilburg. Maar hier waren dan weer de hardvochtige wraakzuchtige waalse landgenoten tegen. Misschien de "zware jongens" aan boord zetten van een gevangeniscruiseschip richting Somalische kust ? De somalische piraten doen geloven dat er een kostbare lading aan boord is, zodat ze deze mannekes kapen (en ze dan niet vrijkopen naturellement..)

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 14:28   #3
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

spijtig dat er geen doodstraf bestaat voor die kerel, dan hoefde hij niet te zagen.
Maak eens een wet dat zo'n gasten zelfs de media niet meer mogen halen, of heeft ie plots weer burgerrechten ?
Oud 20 augustus 2009, 14:39   #4
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

De negende hel -als ik mij goed herinner - is waar Satan zelf 'on the rocks' vertoeft : ingevroren. Niet de goede omstandigheden om te rotten, evenmin als een belgische gevangenis een goede stek is om te leren hoe je je in de maatschappij buiten hoort te gedragen.

Maar de straf is 'vrijheidsberoving'. We kunnen er eens over debatteren of dat niet een beetje aanscherping behoeft (dwangarbeid bijvoorbeeld) en dat dan in ons strafwetboek laten opnemen. Maar om nu '�* la tëte du client' de straf te gaan kwadrateren ? Eigenlijk is dat waarvoor 'onze vriend' nu binnenzit : zelf 'rechterke en beul' spelen...

En, Bierke, de doodsstraf is geen straf (maar wel een goed middel om psychopaten die te lui zijn om zelfmoord te plegen en daar liefst een goed stukske theater van willen maken op ideeën te brengen).
Oud 20 augustus 2009, 15:09   #5
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Mijn kop eraf dat Dutroux binnen een jaar of 10 minstens evenveel noten op zijn zang zal krijgen. En omdat die kindermoorden dan allang niet meer in het geheugen gegrift zullen zijn, is er nog een aardige kans dat ie ermee wegkomt ook.

Horion vrijlaten? Na het horen en zien van een re-enactment van het drama op panorama, heb ik m'n vriendin gezworen dat ik 'm hoogst persoonlijk zelf zou gaan aflappen, nog voor ie een voet uit den bak heeft gezet. Een luciferiaans, sadistisch zwijn als horion heeft zelfs geen recht op verse lucht of licht in zijn cel.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:22   #6
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Het verblijf in belgische gevangenissen is onmenselijk ; er was nog hoop voor de arme opgesloten zondaars toen de Nederlandse staat in zijn onmetelijke goedertierendheid een aanbod deed om belgische geînterneerden op te vangen in haar lege modelgevangenis in Tilburg. Maar hier waren dan weer de hardvochtige wraakzuchtige waalse landgenoten tegen. Misschien de "zware jongens" aan boord zetten van een gevangeniscruiseschip richting Somalische kust ? De somalische piraten doen geloven dat er een kostbare lading aan boord is, zodat ze deze mannekes kapen (en ze dan niet vrijkopen naturellement..)
De nederlandse justitie had er ook problemen mee. Het is niet weer de schuld van de walen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:07   #7
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

die mens heeft gelijk te vragen waar hem recht op heeft; anders moeten zijn rechten maar aangepast worden.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:53   #8
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
die mens heeft gelijk te vragen waar hem recht op heeft; anders moeten zijn rechten maar aangepast worden.
Er zijn mensen die géén rechten meer hebben.
Ik zou de foto van het gezin die hier nog steeds staat inscannen en plaatsen.
Ik ben militaiir, op vele zendingen geweest, Ik kan doden op manieren die jullie je niet kunnen voorstellen. Ik heb genomen, is echt simpel, en moet ermee leven. Maar ik nooit juist maar genomen. Ik heb steeds gebobeerd om mijn maatschappij iets terug te geven, om iets te zijn.
Zonder er iets voor weer te willen. Dat is wat voor mij een mens is. Nemen is simpel, en het daarna op de maatschappij steken ook.
Maar het blijft mij verwonderen, hoe simpel het is voor de "kastelozen" als je me dit woord wilt excuseren, om gewoon leed te doen gewoon omdat ze het "kunnen"
En daarna nog durven klagen.Omdat ze een straf gekregen hebben.
Hij heeft niet meer te durven klagen.
Dood moet hij niet, Dat is geen straf.
Maar gij geeft geen recht nog te klagen, al leeft gij de rest van zijn dagen, 24/7 in het pikkedonker.
Oud 20 augustus 2009, 18:01   #9
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
De negende hel -als ik mij goed herinner - is waar Satan zelf 'on the rocks' vertoeft : ingevroren. .
Je herinner je goed. De negende is waar je mits doorzetting vermogen je nog een kans hebt om toch nog naar boven te gaan.
Het feit is dat hij mag rotten. Voor mijn part in de zevende.
Tot in de eeuwigheid.
Oud 20 augustus 2009, 18:03   #10
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
...'mens'???

...'recht'???

Zo 'iets' heeft elk 'recht' verspeeld en zou ook navenant moeten 'behandeld' worden!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 18:21   #11
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...'mens'???

...'recht'???

Zo 'iets' heeft elk 'recht' verspeeld en zou ook navenant moeten 'behandeld' worden!
Ik weet dat het niet Poco is.
Maar ik weet ondertussen ook dat er weldegelijk "slecht bloed" bestaat.
Dingen die voor mensen doorgaan, maar het niet echt zijn.
Oud 20 augustus 2009, 18:36   #12
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Mijn kop eraf dat Dutroux binnen een jaar of 10 minstens evenveel noten op zijn zang zal krijgen.
U bent allang te laat wat dat betreft mijn beste...

Die staat er allang op dat men hem met meneer Dutroux aanspreekt,en o wee als het eten te warm of te koud is....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 18:45   #13
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Geen probleem.

Binnenkort zal door de beschermelingen van linkiewinkieland via de sharia de doodstraf door steniging, ophanging enz terug worden ingevoerd.

Geen Horion meer, geen homo's meer, geen overspelige vrouwen meer....enz...leuk toch?
Oud 20 augustus 2009, 20:22   #14
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Geen probleem.

Binnenkort zal door de beschermelingen van linkiewinkieland via de sharia de doodstraf door steniging, ophanging enz terug worden ingevoerd.

Geen Horion meer, geen homo's meer, geen overspelige vrouwen meer....enz...leuk toch?
NIKS LEUK !!!!! die kerel zou voor mijn part absoluut de doodstraf niet mogen krijgen, dan is hij er véél te goedkoop vanaf, dit monster moet levenslang, tot zijn laatste snik "in den bak" blijven en moest het van mij afhangen zou hij zelfs niet uit zijn cel mogen... en al de centen die hij met "hard werken" (my ass) verdiend heeft... daar zou hij géén recht mogen op hebben , dat hij dat geld maar schoonekes afgeeft aan de nabestaanden die door zijn rot-verziekt brein "allemaal levenslang" gekregen hebben, zij zullen het kunnen gebruiken voor de medische kosten te betalen van de psychische bijstand die zo'n trauma veroorzaakt ! het is gewoon schandalig dat zo'n monsterlijke gast het gerecht hun kostbare tijd beschijt.... en erger nog dat hij met zijn lelijke vettige kop de voorpagina haalt in de krant, kunnen ze dat parvenu niet doodzwijgen !
Oud 20 augustus 2009, 21:31   #15
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Horion was niet alleen
Er was Horion en Feneulle.
Over de laatste word er zelfs niet meer gesproken.
Hij heeft evenveel erin te doen gemaakt als Horion.
Zij moeten binnen blijven.
Ze hebben géén rechteN

Als een militair probeer ik iets te zijn.
Als een militair probeer iets te doen.

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 20 augustus 2009 om 21:34.
Oud 20 augustus 2009, 21:37   #16
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Als een militair probeer ik iets te zijn.
Als een militair probeer iets te doen.
Zoals een moordenaar zijn die moord op commando?
Oud 20 augustus 2009, 21:43   #17
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Zoals een moordenaar zijn die moord op commando?
Als militair heb je dus géén keuze mijn beste,enne Uw doelwit zal zélf zijn uiterste best doen om U te proberen om te leggen...

Een min of meer eerlijke strijd wat dat betreft....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 21:55   #18
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als militair heb je dus géén keuze mijn beste,enne Uw doelwit zal zélf zijn uiterste best doen om U te proberen om te leggen...
Iemand die beroepsmilitair wordt en deelneemt aan buitenlandse zendingen, en er blijkbaar prat op gaat dat hij kan doden op een manier die wij ons niet kunnen voorstellen, heeft volgens mij dan ook weinig problemen of scrupules als het op doden aankomt. En zeggen "het is hij of ik" heeft een baard van hier tot in Tokio. Militairen horen nu eenmaal killing machines te zijn.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 22:11   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Horion (en Feneulle) was nochtans geen militair, ze hebben een hele familie 1 voor 1 voor 1 uitgemoord, en nu heeft meneer 'it' nog noten op zijne zang, hij mag máár 1 uur gaan wandelen terwijl de andere gevangenen 4 uur mogen, en dat dan nog samen met 2 Russen, waar hij niet tegen kan spreken want hij kan ocharmkes geen Russisch, hij kan ook niet meer petanquen() nu, hij mag enkel in een bunker wandelen met een rooster overheen, maar ze gaan er 'klimrekken' in aanbrengen hoor, hij vindt dat allemaal 'vrijheidsberovende' maatregelen, zijn 'sociale contacten' worden hem afgenomen (die had hij toch uitgemoord?)!
Hallo, U zit in de gevangenis voor 6-voudige moord - vrijheidsberovende maatregelen.

Uw slachtoffers kunnen nóóit meer buiten wandelen, nóóit meer 'petanquen', nóóit meer niks!

Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2009 om 22:14.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 22:16   #20
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Mijn kop eraf dat Dutroux binnen een jaar of 10 minstens evenveel noten op zijn zang zal krijgen. En omdat die kindermoorden dan allang niet meer in het geheugen gegrift zullen zijn, is er nog een aardige kans dat ie ermee wegkomt ook.

Horion vrijlaten? Na het horen en zien van een re-enactment van het drama op panorama, heb ik m'n vriendin gezworen dat ik 'm hoogst persoonlijk zelf zou gaan aflappen, nog voor ie een voet uit den bak heeft gezet. Een luciferiaans, sadistisch zwijn als horion heeft zelfs geen recht op verse lucht of licht in zijn cel.

Ik denk dat de man niet lang zou leven buiten de gevangenisdeuren. Het aantal mensen die hem zouden aanvallen op zicht is vrij groot.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be