Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2009, 17:22   #1
BlueThunder
Banneling

Standaard GANGSTER REYNDERS : zwarte lijst bestaat effectief

Eertijds lekte uit dat Reynders' Kabinetschef met de ZWARTE LIJST dreigde tegen de notoire bankiers die Modrikamens stand alone scenario openlijk steunden. Aansluitend trokken die zich allemaal terug, terwijl in alle toonaarden ontkend werd dat dergelijk dreigement werd geuit en de bezwarende e-mail werd in onze prachtige, objectieve pers als "geen echt bewijs" naar de prullenmand verwezen...

Intussen heb ik aan den lijve mogen ondervinden dat die zwarte lijst effectief bestaat en haar tentakels over alle diensten van de VOF Financiën uitspreidt (BTW, belastingen, penale boeten... noem maar op). Men probeert me op dit moment LETTERLIJK TE RUINEREN, en gaat zelfs MET SCHRIFTVERVALSING naar de rechtbank. Ik heb zo langzamerhand de handen vol aan het organiseren van verdedigingen allerhande en noodzakelijke rechtzettingen. Wat verdomme nog handenvol geld kost ook ! Intussen kreeg ik van een notoir VLD'er de bevestiging dat Reynders al jaren dergelijke hand-en spandiensten levert tegen politieke tegenstanders, ambetante journalisten, en uiteraard al wie hem in de weg zit...
Echter, wie zich al zoveel jaren almachtig waant, gaat op den duur wel eens fouten maken en zichzelf verraden. Zoals de misdadiger die het ten slotte niet meer nodig vindt om een zwarte muts over zijn kop te trekken als hij de zoveelste bankoverval uitvoert. Zo loopt uiteindelijk zelfs de meest uitgekookte misdadiger vroeg of laat tegen de lamp.
Zo zit De Tandt daar nu te blinken (liet men opzettelijk al dat water op die dossiers van de Handelsrechtbank gutsen: we kregen zopas te zien hoe men haar archieven zelfs niet eens evacueerde, laat staan ze met plastic probeerde af te dekken !!), maar ook Reynders' beurt zou er kunnen aankomen. Ik heb nu nl een dossiertje dat het KWALIJKE OPZET bewijst en alleen nog wacht op een stap naar de minister van Justitie, de Hoge Raad voor Justitie, of... zou ik eerst de pers inlichten ?
Daar beraad ik me nu nog over, maar het is onderhand bewezen: die ZWARTE LIJST bestaat en ik sta erop. Men zegge het asjeblief voort...
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 17:31   #2
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

Hoe komt u eigenlijk aan die zwarte lijst? Een mens zou denken dat dat soort dingen angstvallig bewaakt worden. Hebt u interne connecties of bent u een uitzonderlijk hacker?
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 18:15   #3
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
Hoe komt u eigenlijk aan die zwarte lijst? Een mens zou denken dat dat soort dingen angstvallig bewaakt worden. Hebt u interne connecties of bent u een uitzonderlijk hacker?
forum.psychotics.be
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 18:55   #4
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
forum.psychotics.be
Er moet een foutje in dat adres staan want dit kan hij niet vinden.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 19:28   #5
BlueThunder
Banneling

Standaard

bron vergeten te vermelden : fortisactief - slachtoffer van de VLD-MR oplichterij waar Leterme er werd ingeluisd, waar nu een oorlog in justitie bezig is om die creep Verhofstadt
terug aan de macht te helpen

http://fortisactief.forum2go.nl/in-de-media-f8.html
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 19:48   #6
Starkad
Banneling

Standaard

Ik snap niet wat er nog allemaal te keffen valt.

België heeft dezelfde paljassen gekozen vroeger, nu en zal dat in de toekomst blijven doen. De mensen zijn te dwaas and couldn't care less for politics.

Een kleine masochistische neiging als je het mij vraagt. Maar het is hier dan ook het land bij uitstek voor andere absurde smeerlapperij op sociologisch vlak : hoge zelfmoord, pesten van in de kleuterklas tot in het graf, kindermishandeling/misbruik, corruptie of gefoefel bij zowat elke FOD, corrupte rechters, corrupte deurwaarders, corrupte commissarissen, getolereerde georganiseerde misdaad, ...

MAANDEN poppenkast, maanden Belgisch bordeeltje spelen, maanden leugens, maanden wanbestuur en crisissen...

En nu wat? Wat zit ge nog te monken? Bald gehen wir alle drauf.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 21:11   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

als ge in uw schoenen staat kunnen ze u toch niets doen... dat is dan admnistratieve verspillerij. daarvoor dient de admnistratie ook niet.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 12:45   #8
monza
Gouverneur

Standaard

Zoals een notoir chirurg ooit zei, ga voor uw eigen hol keffen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be