Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2008, 19:49   #1
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard Verstokte multiculfanaat wordt rechts

http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2008, 20:12   #2
Dope
Gouverneur

Dope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht

ik heb vaak naar premtime gekeken (ik weet niet of het programma nog bestaat, kijk al een tijd geen tv meer)
de man deed/doet zijn best om tegen vooroordelen in te gaan
ik vind het een integere vent
ik snap zijn frustratie
wanneer allochtonen racist worden, scheelt er volgens mij iets met het concept racisme
maar er zal vast wel een of andere linkse bleekscheet die domme prem radhakishun de les spellen
wilders is slecht!
islam is goed!
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 00:37   #3
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Fantastische column, en ik denk niet dat hij de enige is die 'bekeerd' is. Niet alleen bij onze Noorderburen overigens. Wie nu eenmaal af en toe zijn kop buiten steekt in de grootsteden en de 'volksere' buurten, kan er nu eenmaal niet omheen dat vele problemen te wiijten zijn aan etnisch niet-westerse allochtone baldadige jeugd. En dat heeft niets met een racistische of xenofobe subjectieve ingeving te maken, maar dat is gewoon 'proefondervindelijke' vaststelling. Wie ontkent dat er vele problemen zijn met de allochtone jeugdige subgroepen is ofwel (ter goeder trouw) wereldvreemd en naïef, ofwel berekend omwille van bijvoorbeeld electoraal gewin (van dat laatste kan ik je in Antwerpen wel wat voorbeelden opnoemen). Of ze durven niet 'klokken luiden' uit angst geassocieerd te worden met het VB of extreem-rechts in het algemeen. Probleem is dan ook dat extreem-rechtse sujetten uit VB-middens een monopolie krijgen om - toegegeven correcte - vaststellingen naar voren te brengen over baldadig en crimineel gedrag onder de allochtone jongeren. De andere strekkingen durven toch hun mond niet open te trekken uit vrees gebrandmerkt te worden als onverdraagzaam, en die vrees is niet helemaal onterecht. Daarom is het goed dat er mensen als Radhakishun hun gedacht eens in de pers naar voren willen schuiven, een zeer moedige beslissing in een toch wel vaak politiek correct Nederlands perslandschap. Ik zou hem trouwens niet als 'plots rechts' wilen beschouwen, maar eerder als een progressief denkend iemand die geconfronteerd wordt met de 'harde realiteit' van het Nederlandse (en Belgische ?) multiculturalisme. Het valt mij overigens ook op dat diegenen die het hardste brullen om de multicul in stand te houden, sterker zelfs: te verstevigen, vrij weinig in contact komen met de jongeren uit de 'volkse' (sub)urbane buurten die ook Radhakishun in zijn column als trieste voorbeelden aanhaalt. Het is immers makkelijk moord en brand te schreeuwen over bijvoorbeeld de racistische, rechtse Antwerpenaar, maar zelf te resideren in een chique villawijk in Brasschaat, Schilde of Brecht (ken zelf zo ettelijke individuen) en alleen naar ''t stad' te komen om te gaan shoppen op De Meir of te gaan eten op de Suikerrui.

Hopelijk krijgt de column een Vlaamse evenknie en er mogen er zelfs velen volgen ! Maar mijn pessimistische zelve vreest er wat voor.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 02:06   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hopelijk gaan hier ook de poco's hun ogen eens open.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 05:44   #5
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 05:57   #6
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.
Ik denk dat we ook nog veel meer crapuleuze acties van "verrijkers" zullen zien.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 06:11   #7
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ik denk dat we ook nog veel meer crapuleuze acties van "verrijkers" zullen zien.
Dit is ook zo'n voorgeprogrammeerde mening.
Zoals:
"Ze zijn zo lief meneer" waarop eens met de ogen word gerold. Want we zijn natuurlijk sarcastisch. We hadden het anders nooit doorgehad denk ik...
"De mosliminvasie". Het enigste waar die jongeren op uit zijn is natuurlijk het verspreiden van de islam met behulp van de hiphopcultuur... En ze willen hoeren maken van onze dochters. En onze jongens doen dat maar al te graag na natuurlijk, anders zijn zij onnozele mietjes...
"Waar zijn hun ouders? Waarom sturen ze hen niet naar school?" Want door zich steendood te vervelen maken ze het tot volwaardige burger. Wij zijn zelf grijze seuten dus al die multiculturele kleur verstoort alleen onze rust.

Ik kan mij niet voorstellen dat een objectieve kijk ooit populair word. Wie heeft daar nu wat aan?
Oud 25 september 2008, 06:57   #8
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Moest u Amerikaan zijn, zou u dus beter op McCain stemmen.
Oud 25 september 2008, 07:06   #9
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Moest u Amerikaan zijn, zou u dus beter op McCain stemmen.
Oud 26 september 2008, 15:37   #10
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 september 2008 om 15:39.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 17:22   #11
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geen grappig artikel...ik kan die man begrijpen hoor; wie hier fout is zijn Marokkaanse jongeren en niet degene die moegetegd geen begrip meer kan opbrengen want een aantal forummers hier niet zal verhinderen opnieuw te bagatelliseren en te focussen op deze Prem; uiteraard ligt het aan hem en niet aan die jochies die de prachtwijken verzieken met volkomen onaangepast gedrag! Goe bezig mannen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 18:39   #12
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hopelijk gaan hier ook de poco's hun ogen eens open.

Hahaha.
Hopelijk?

Al de poco's hun zùllen opengaan. Want ze zullen zelf ook hoe langer hoe meer in de klappen delen. natuurlijk te hopen dat wanneer zij het in de gaten krijgen dat het al niet veel te laat zal zijn.

Ik heb poco' vanuit Brugge rechts zien worden. Haha ja, zolang er nog geen migrant of islamiet in brugge te zien was, was het gemakkelijk om de antwerpenaar racist te noemen, lekker progressief links en groen te zijn, maar nu brugge ook meer en meer z'n deel krijgt, is 't al wat minder leuk natuurlijk.
Dan tellen alle mooie woorden niet meer.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 18:42   #13
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.

hahaha. Zo kan je 't natuurlijk ook draaien...

Ik dacht dat het eigenlijk was,
ondanks dat ik zou willen blijven roepen dat de multicul toch zo leuk is, ik kan het niet meer, want ik geloof er zelf niet meer in.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 26 september 2008, 19:02   #14
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
hahaha. Zo kan je 't natuurlijk ook draaien...

Ik dacht dat het eigenlijk was,
ondanks dat ik zou willen blijven roepen dat de multicul toch zo leuk is, ik kan het niet meer, want ik geloof er zelf niet meer in.
Ik zou ook nimeer in dingen geloven die ik beu ben, zoals nadenken...
Oud 26 september 2008, 19:07   #15
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou ook nimeer in dingen geloven die ik beu ben, zoals nadenken...
Bhairav, sorry mate maar mij ben je ergens kwijtgespeeld .. ik denk zo een 20tal posts geleden.

als je hier een reactie op wil, zal je 't me eerst s moeten uitleggen, want ik ...
sorry... ik begrijp t ni meer.
Oud 26 september 2008, 19:08   #16
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Bhairav, sorry mate maar mij ben je ergens kwijtgespeeld .. ik denk zo een 20tal posts geleden.

als je hier een reactie op wil, zal je 't me eerst s moeten uitleggen, want ik ...
sorry... ik begrijp t ni meer.
Oud 26 september 2008, 19:21   #17
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geen grappig artikel...ik kan die man begrijpen hoor; wie hier fout is zijn Marokkaanse jongeren en niet degene die moegetegd geen begrip meer kan opbrengen want een aantal forummers hier niet zal verhinderen opnieuw te bagatelliseren en te focussen op deze Prem; uiteraard ligt het aan hem en niet aan die jochies die de prachtwijken verzieken met volkomen onaangepast gedrag! Goe bezig mannen!
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.

Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 19:26   #18
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.

Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.

dat is het minste wat deze bekeerde multicullers kunnen doen

Laatst gewijzigd door TypO : 26 september 2008 om 19:29.
Oud 26 september 2008, 19:45   #19
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Das onzin.
Prem heeft alleen ondervonden dat wat hij dacht niet klopt met de realiteit, ik waardeer dat hij tenminste zelf op onderzoek uitging en open is over de reden waarom hij nu anders denkt.
Er zijn er genoeg die niet de kloten aan hun lijf hebben daar eerlijk voor uit te komen en als kippen zonder kop de multiculturele Efteling tot in de treure verdedigen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 19:54   #20
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Das onzin.
Prem heeft alleen ondervonden dat wat hij dacht niet klopt met de realiteit, ik waardeer dat hij tenminste zelf op onderzoek uitging en open is over de reden waarom hij nu anders denkt.
Er zijn er genoeg die niet de kloten aan hun lijf hebben daar eerlijk voor uit te komen en als kippen zonder kop de multiculturele Efteling tot in de treure verdedigen.
Eigenlijk doet hij dat ook he!?
Hij zegt quasi; 'ik wilde dat het anders was, maar ik kan er zelf niet meer in geloven'.
Is toch nog net iets anders dan 'ik en velen met mij waren, verkeerd. Excuseer ons mensen die we voor randdebiel en platte racist hebben uitgemaakt.'
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be