Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2009, 13:23   #1
Marlboro
Banneling

Standaard De verdraagzaamheid van l...s?

Café Vlaams Belang’er vernield

22.08.2009 10.19u - Vorige week, in de nacht van vrijdag op zaterdag, hebben vandalen alle ramen van Vlaams Huis Gezelle in Roeselare stuk geslagen. De uitbater van het café, Filip Deforche, is gemeenteraadslid voor het Vlaams Belang. Zijn café is regelmatig het doelwit van vernielingen.

“Het is waarschijnlijk al de veertigste keer dat wij het slachtoffer worden van vandalisme”, zegt Deforche in Het Nieuwsblad (19/08/09). “We namen nochtans maatregelen zoals tralies, camera’s en een alarminstallatie”. Filip Deforche laat zich echter niet intimideren. “Geen denken aan dat ik stop, integendeel. De vandalenstreken sterken me in mijn politiek geloof”, luidt het.

Vandalenstreken tegen onze partij zijn niets nieuws. Bij de jongste verkiezingen was het weer van dat. Peter Logghe fractieleider in Roeselare en Kamerlid voor het Vlaams Belang, is het dan ook grondig beu. “In een volwassen democratie moet iedereen het recht hebben op te komen voor zijn eigen overtuiging, ook al ben je het er niet mee eens. Het is spijtig dat sommigen dat niet begrijpen”, stelt hij terecht.

http://www.vlaamsbelang.org/0/6302/

Ik vind het keer op keer zo grappig telkens als ik linksen of anderen die tegen het vb zijn die afkomen;het vb zijn racisten,het zijn marginalen,het zijn onverdraagzame verzuurde mensen enz....
Niks is minder waar natuurlijk.
Degene die nu net het luidst van dat roepen naar het vb toe en de mensen die erop stemmen of voor opkomen dat zijn nog de ergste van allemaal,dat zijn pas de verzuurde en onverdraagzame terwijl nu net velen onder hen nochthans tegen oorlog zijn en voor peace en verdraagzaamheid,rofffllll.
Echt lachwekkend toch wel.

Net hetzelfde toen ze hier protesteerden tegen bush en de oorlog in irak;waar ze hier dan zelf de ruiten van gebouwen en wagens vernielden.
Of zoals extreem linksen in leuven ieder jaar opnieuw doen en ruzie komen zoeken en talloze zaken,wagens en gebouwen vernielen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 15:00   #2
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Hij kan misschien beteer een supporterscafé voor één of andere voetbalclub beginnen, dan loopt hij "slechts" het risiko dat voetbalsupporters van een andere club op bezoek komen...

(De daders zijn moslimfundi's toch ?)

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be