![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voila, uw wereld vandaag. Een plaats waar u beter uw deuren kan barricaderen, want vroeg of laat komt er wel een zot binnen die uw kinderen voor uw ogen ophangt en u van het balkom smijt, en als men dan vraagt waarom is het antwoord eigenlijk simpelweg: "omdat je thuis was". De wereld van vrijheid waar alles kan, en alles mag... Het is iets dat onnatuurlijk is, de menselijke geest kan daar niet mee overweg en flipt gewoon zodat dit mogelijk is. Als ik dit soort zaken lees, dan zie ik eens te meer dat deze wereld een nieuwe leiddraad nodig heeft, een zin van bestaan. Er zijn natuurlijk zaken die verkeerd zijn, maar in een land als Saudie Arabie waar Sharia een levensstijl is, kan men gewoon een gordijn gebruiken als deur, en veilig slapen... men kan een doek leggen over uw spullen en weten dat deze niet zullen worden gestolen.. Denk er maar eens over na, in wat voor wereld u wilt wonen
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bomgordel in het Midden-Oosten is vergezocht?!? Op welke planeet leef jij?
Nee, dat heeft hij niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Raven is gewoon een construct zoals er hier wel meer rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aka een 26-jarige jongeman die eerder met psychologische problemen kampte. Maakt islam/sharia immuun tegen pyschologische problemen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 augustus 2010 om 20:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Stéphan' lijkt me op het eerste zicht nu niet direct een typische naam voor een Saoedische bommenlegger, voor zover dat van belang mocht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Die maakt ze de norm.
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 16 augustus 2010 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Deze persoon had alvast geen moeite, en zelfs geen reden nodig, om zijn slachtoffer koelbloedig te begeleiden naar het hiernamaals. Voor u is het duidelijk dat godsdienstvrijheid prioritair is... voor mij, als moslim, is levensvrijheid belangrijker. En dat, beste, is het verschil tussen ons, dat is het verschil tussen vlaanderen & een moslimland, het verschil tussen dar-el-harb & dar-el-islam
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 16 augustus 2010 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef het toch eindelijk op, Raven... Jij bent net zomin moslim als ik paus ben. Degenen die hier al wat langer op het forum vertoeven, herinneren zich immers nog je beginperiode, toen je een overtuigde Vlaams Blokker was...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 16 augustus 2010 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
neen... vindt u dat erg? Maar zeg mij, vindt u het niet erger dat u, in Brussel, uw handschoenkastje moet openzetten om dieven toch maar wanhopig te ontmoedigen, terwijl ik mijn laptoptas gerust onbewaakt kan laten op een suk en deze enige tijd later nog altijd zal terugvinden waar ik hem heb geplaatst? hmm grappig... vrijheid, in het hoofdland der anti-depressiva
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Genoeg salafi's daarzo hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Ik wil eigenlijk ook zo een blokkers nick aanmaken. Islambashing enazo, moet goed voelen.
![]() |
![]() |