![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vrouw en de familie van Davy Seynaeve verzetten zich tegen de manier waarop de PVDA (Partij van de Arbeid) de dood van davy gebruikt (Davy stierf door een ongeval in Sidmar). "we gingen akkoord met een huldebetoon van de arbeiders van Sidmar. maar de manier waarop de PVDA de foto's van de begrafenis, van die plechtigheid en de naam van Davy gebruikt om Sidmar in een slecht daglicht te stellen, dat gaat te ver. Wij willen dat dit ophoudt. Wij zijn heel goed opgevangen door de mensen van Sidmar en we krijgen nog steeds heel wat steun van die kant"
HLN 11/10/2003. PVDA en andere extreem-linkse organisaties zijn er steeds als de kippen bij om misbruik te maken van momenten waarbij de emotionaliteit het haalt van de rationaliteit. Men ziet ze dan ook altijd vlak na faillissementen, ongevallen, sterfgevallen,.. kijk maar naar Ford Genk! Zij weten als geeneen de massapsychologie te bespelen en zo leden te werven die meestal daarna afhaken als ze inzien dat extreem-links ook geen oplossing biedt voor echte problemen! Maar lijkenpikkerij zoals hier en bij bv Semira adamu is echt walgelijk te noemen! Hoe durven die mensen zich nog in de spiegel te bekijken zonder afschuw? |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar was het Vlaams Blok trouwens VOOR er besloten werd 3000 werknemers te ontslaan? |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Gewoon hilarisch. Paulus is toch wel de meest fantastische forumkwelgeest om de mensen te achtervolgen met hun eigen inkonsekwenties. Iedereen nu akkoord dat alle extremisten (o.a. de extreem-centristen) lijkenpikkers zijn?
![]() |
#8 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Soms kan er in 1 zinnetje meer inhoudelijke commentaar staan dan je vermoedt. Ik laat het aan de lezer om het te zien of niet. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem-linkse lijkenpikkerij [size=6]&[/size] <a href="http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6559"> Vlaams Blok steunt Ford-werknemers</a> Mega ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() AUB! Zeg mij niet dat ik hier enkel nietszeggende reacties op dit item kan krijgen van een mislukte kabouter en zijn reactionair vriendje!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ... ja het is werkelijk schandalig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Of is dat er over? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Niet erover, bangelijk juist.
Dat doet me denken aan de good old days met Vlaanderen72. Vooral dat '*adem*' : hilarisch ![]() ![]() ![]() Er schuilt waarlijk een blokker in u. Gelieve hem er niet uit te laten. ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik moet enkel nog het ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Paulus, nog twee zo'n berichtjes en ik kom nooit meer bij vrees ik.
![]()
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou trouwens nog eens graag lezen wat het Blok schreef naar aanleiding van de sluiting van Renault Vilvoorde. Of met de sluitingen bij Philips, Alcatell............ .Verder dan rechts-liberale anti vakbondspraat komen ze niet. |
||
![]() |