![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Begrijpt u mij niet verkeerd: Zij die zelf en er zich volledig bewust van zijnde op FaceBook willen inloggen/inschrijven/account aanmaken, daar heb ik geen probleem mee daar ze zelf de gevolgen ervan maar moeten dragen. Mensen die niet inloggen en geen account hebben op de FB rommel die moet men met rust laten en ook niet proberen te traceren of FB langs alle mogelijke manieren te proberen op te dringen via een Persoonlijk zal ik nooit een account maken op FB daar ik er geen boodschap aan heb maar dan wil ik ook met rust gelaten worden door die rommel. ![]() Maar wat met deze ... Uw gsm gaat meten hoe u beweegt in Antwerpen Detail tekst: Citaat:
U merkt het al uit bovenstaande artikels, nergens bent u nog 'veilig' op dat vlak. p.s. Misschien zijn er nu wel mensen die denken, wat heb je uitgestoken dat men niets van u mag weten? Ik moet die mensen ontmoedigen want ik ben de braafheid zelve maar ik wens niet alle dagen achtervolgd te worden door dingen/zaken waar ik totaal geen boodschap aan heb. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2015 om 06:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, iedereen hier heeft FaceBook ...
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Er zijn misschien 3 mensen die mijn tel nummer hebben. Op vlietuigmodus en Wi-Fi uit en GPS uit op dat ding en als men nog verder gaat dan ligt de gsm buiten. Ok, kort door de bocht misschien want er zijn mensen die dat toestelletje voor andere doeleinden nodig hebben natuurlijk, werk ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke in elk geval nie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TTIP was een project van corporistan. Een project van de lobbyisten betaald door de grote industrie, waaronder Facebook. Het komt er niet. De nationale privacycommisie blijft bevoegd.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 januari 2018 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze komen nog wel tot de conclusie dat "wij" de meest vrije mensen waren en dat zulks zijn waarde heeft. Zo ook met geld afhalen bij de bank. Tegenwoordig moet je uitleggen wat je met je eigen geld van plan bent.... En dat ze blij zullen zijn als iedereen alles met betaalkaarten betaald hoef ik er wel niet bij te bertellen zeker. Dan weten ze wat en voor hoeveel je waar koopt. Kwestie van de belastingen nog gerichter op te leggen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor grote sommen misschien wel. Maar als die Riedel verder wordt uitgebouwd dan haal ik mijn geld af via bankkaart en steek het onder de grond. Intrest krijg je toch niet meer. En ik heb geen kinderoppas nodig die wil weten wat ik er mee doe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |