![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen immigratieprobleem.
Alle vrouwen zijn wulps en niet frigide. In moskeeën worden alleen liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid. Elvis geeft volgend weekend een concert in Sportpaleis van Antwerpen. Terroristen zijn geen echte Islamieten. De Beatles vieren hun 40 jarig bestaan. Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San is maar een stom sprookje. De criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout. JFK gaat op rust na een zesde ambtstermijn. De immigratie brengt de maatschappij alleen geld op. We stammen niet af van de apen want Darwin bestaat niet. Iedereen heeft recht op een vrije mening. De aarde is plat en vierkant. Aan de Noordzee staan palmbomen en Bacardistandjes met toplessbediening. De aarde draait rond de zon en de maan. Rrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinggggggggg en toen schoot ik wakker... terug in de harde realiteit ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En alweer zo'n mooie dag begon in het Koninkrijk België
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik weet dat er ene daar, vermoord in Memphis, USA, zich omkeert in zijn graf... dat jij deze titel hebt gebruikt.
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik huiver van de KKK in de USA en films over deze problematiek !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een droom is nooit helemaal in herinnering te brengen... soms komen er nog dingen terug
zoals de kameel had maar één bult ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent gewoon helemaal blij dat de vreemdelingen hier massaal aanwezig zijn en blijven binnenstromen, dat de criminaliteit hoogtij viert, dat de autochtone bevolking wordt gediscrimineerd, dat oppositiepartijen worden gemuilkorfd, dat islamistische terroristen overal ter wereld onschuldige mensen opblazen, dat onze regering niets doet om de echte problemen aan te pakken, etc.... JOEPIE ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vannacht gedroomd van mijn vrouw.
En als ik wakker werd lag ze daar! ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Als meerdere mensen in dit land dezelfde "droom" hebben is dit meestal GEEN droom maar een "nachtmerrie"
![]() ![]() ![]() heeft niks met copy/paste'n te maken maar met politiek beleid ! ![]()
![]() |
#17 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zal een ingesteldheid zijn zeker?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |