Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei "Op het hoogste echelon begon hij als raadgever voor Patrick Dewael, later werd hij zijn woordvoerder. Nu is hij volksvertegenwoordiger en klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zijn website weet hij te melden dat "Een politicus kan zijn werk onmogel

Discussietools
Oud 27 april 2004, 21:31   #1
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Beste Bart,

Het viel me op dat je in het logo onder je naam het logo van het kartel VLD-Vivant hebt staan. Daarom vroeg ik me af: hoe sta je tov Vivant?

Ikzelf vind het kartel in elk geval een prima zaak!
Oud 27 april 2004, 23:11   #2
Bart Tommelein

Bart Tommelein's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het kartel met Vivant ook een zeer goede zaak. Ik denk niet dat we electoraal iets te winnen hebben met Vivant, maar de ideeën ervan zijn m.i. zeer belangrijk. Ik denk dat de analyse van Vivant ook grotendeels de juiste is. We zullen op termijn de lasten van arbeid moeten verschuiven naar lasten op producten.

Ik heb bijzonder veel respect voor Roland Duchatelet. Hij is een zeer geslaagde ondernemer die het toch maar blijft opbrengen om al zijn energie in zijn idealen te steken.
Politieke verruiming mag niet de loutere optelsom van voorkeursstemmen zijn. Het moet om ideeën draaien en in dat opzicht vind ik het kartel met Vivant wel geslaagd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be