![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=jeK6spOIVro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het huidige Rusland kan je trouwens niet echt kapitalisme noemen. De definitie van kapitalisme is niet uitsluitend: 'geen communisme', maar bevat nog enkele andere voorwaarden. Voorwaarden waaraan Rusland niet echt voldoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Cognitieve resonantie reductie? Vooral het stukje "de Rus had het beter daarna" wijst er althans op. Ze hebben het zo goed dat ze nu de demografische eigenschappen bezitten van een derde wereldland, terwijl vroeger ze niet moesten onderdoen voor een westers land.
Ik zou lachen als het niet dermate intriest is dat je dit durft te schrijven. :/ Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 september 2009 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik heb al 4 delen gezien en denk ik amper het woord kapitalisme horen vallen en dan zeker niet als omschrijving van Rusland.
Deel vier is wow trouwens. Da's net de Zuidelijke Staten-manier om met het politionele en justitionele om te gaan, maar dan openlijker, directer, met sterkere drank én ruigere snorren.
Laatst gewijzigd door netslet : 18 september 2009 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lysander beweert toch niet dat de Rus het beter had na de val vh communisme.
Laatst gewijzigd door netslet : 18 september 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik had het te snel gelezen, geef ik grif toe. Ik zat eigenlijk te kijken naar nog een documentaire over Kozakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zou me verwonderen als het wel zo was, het is nog altijd burgerlijke media. Volg het voorbeeld van Zizek: haal het perverse element naar boven, en je vindt de ideologische achtergrond gegarandeerd.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 19 september 2009 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() soms kan je beter kijken naar een toekoms dan blijven hangen...hangen